Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:54:02 GMT

ملت های منطقه قدران تلاش نیروهای مسلح ایران هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۴۹۳

ملت های منطقه قدران تلاش نیروهای مسلح ایران هستند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: کارنامه نیروهای مسلح ایران در مقابله با تروریست ها درخشان بوده و مردم و دولت های منصف منطقه قدردان آن ها هستند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های این هفته جمعه که در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود : ناراحتی و کینه آمریکا نسبت به سپاه قابل درک است، آن ها می خواستند خاورمیانه جدیدی درست کنند ودر این راه هزینه های گزافی نیز کردند، اما باتلاش سپاه پاسداران و نیروهای محور مقاومت این توطئه خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نیمه شعبان سالروز میلاد آخرین منجی بشریت و روز تقدیر از سربازان گمنام آن حضرت هم اشاره کرد و گفت : در چهار دهه گذشته با فداکاری شبانه روزی جوانان برومند شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.
امینی افزود : در یکسال گذشته تحرکاتی از سوی مزدوران استکبار برای تحت الشعاع قرار دادن امنیت کشور انجام شد اما این نقشه نیز خنثی گردید.
وی با بیان این که اعتقاد به مهدویت باید با عمل صالح همراه باشد، افزود : در تمدن آخرالزمان جوانان نقش بسیار مهمی دارند.
امام جمعه شاهرود به آماده سازی مسجد ها در دهه آخر ماه شعبان هم اشاره کرد و گفت: تمیزکردن مساجد کار بسیار ضروری است اما در این راه نباید به تجملات و تزیین های غیر ضروری روی آورد.
حجت الاسلام امینی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان مسابقات قرآنی هم اشاره کرد و گفت : اگر مسوولان برخی کشورهای اسلامی به قرآن و دستورات آن عمل می کردند، امروز شاهرود جنگ در کشورهای اسلامی نبودیم.
وی با اشاره به سیلابی شدن برخی نقاط کشور گفت: این حادثه با وجود خسارت بسیار ، درس ها و عبرت هایی نیز برای مردم و مسوولان داشت.
وی همدردی مردم با سیلزدگان را یکی از دستاوردهای این رویداد عنوان کرد و گفت: در حالی که آمریکا می خواست میان مردم ایران دو دستگی ایجاد کند، مردم به یاری آسیب دیدگان آمده و همبستگی خود را نشان دادند.
خطیب جمعه شاهرود به اقدام فداکارانه سرهنگ محمد حقیقی از نیروهای لشکر58 ذوالفقار در یاری رسانی به درراه ماندگان برف و کولاک خوش ییلاق هم اشاره کرد و گفت: این اقدام انسانی که مورد تایید فرمانده کل قوا قرار گرفت برگرفته از آموزه های اسلام است.
در نمازجمعه این هفته شاهرود ، از سرهنگ حقیقی تقدیر شد.
سرهنگ حقیقی در جریان کولاک شدید برف به همراه تعدادی از نیروهای لشکر58 اقدام به جابجایی مسافران گرفتار در کولاک کردند.
در جریان این اقدام انسانی و در سرمای بسیار زیاد ، سرهنگ حقیقی با نشستن بر روی زمین ، شرایط سوار شدن مسافران به خودروهای کرایس ارتش را فراهم کرد.
7358/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه اميني شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه اقتصادی هرمزگان از اقدام نیروهای مسلح و سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی

هرمزگان-جام جم انلاین- جامعه اقتصادی استان هرمزگان از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدر دانی کرد.
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به نمایندگی از جامعه اقتصادی استان هرمزگان عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تحقیر تاریخی رژیم خون آشام صهیونیستی را به مردم شریف ایران تبریک و شادباش اعلام نمود .
همچنین جامعه اقتصادی استان هرمزگان به تمام دلاورمردان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید.   اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • رژه نیروهای مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • قدردانی جامعه اقتصادی هرمزگان از اقدام نیروهای مسلح و سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • تمام مردم از اقدام مقتدرانه و عزتمندانه وعده صادق خوشحال هستند
  • ضرورت تلاش مضاعف برای جلوگیری از اخلال‌آفرینی دشمن زخم خورده
  • حمایت مردم شاهرود از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی شورای نگهبان از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود