Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:08:41 GMT

دعوت 2 گلستانی به تیم ملی فوتبال نونهالان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۵۳۰

دعوت 2 گلستانی به تیم ملی فوتبال نونهالان

گرگان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال گلستان گفت که 2 فوتبالیست نونهال زیر 14سال این استان با نظر کادر فنی به اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی دعوت شدند.

مرتضی شکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فائز طاقانی و امجد کوچکی، گلستانی های فراخوانده شده به این اردو هستند که از 12 تا 16 اردیبهشت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات فوتبال گلستان برگزاری طرح استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران مستعد از سوی مربیان را یکی از دلایل حضور مداوم فوتبالیست های استان در اردوی تیم های ملی رده های سنی مختلف بیان کرد و افزود: استمرار برگزاری طرح های استعدادیابی از برنامه های هیات برای شناسایی نفرات جدید و افزایش تعداد ملی پوشان در آینده است.
تنها نماینده فوتبال گلستان در لیگ کشور تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در دسته سوم است.
در سال های گذشته گرگان تیمی به نام اتکا داشت که پس از سقوط از دسته اول، آرام آرام از صحنه فوتبال کشور محو و منحل شد.
مسوولان ورزش آن سال های گلستان امتیاز تیم اتکا تهران را خریده و این تیم را به گرگان آوردند اما در ادامه موفق به تداوم فعالیت این تیم نشدند.
سردار آزمون شناخته شده ترین فوتبالیست استان است.
نایب قهرمانی احمد نوراللهی به همراه تیم پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا، تنها افتخار فوتبالی استان گلستان است.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم ملي نونهالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ حیدری شامگاه دیروز در برنامه گفتگوی ویژه خبر سیمای استان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت: تعیین روز ارتش، تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تثبیت ارتش بود.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور‌های استعمارگر و در راس آنها آمریکا، که منافعشان به خطر افتاده بود، غائله‌های مختلفی را در کشور ما به راه انداختند و در نهایت، عراق را برای حمله به ایران، تحریک، تجهیز و حمایت کردند، اما به جایی نرسیدند.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: در همه این موارد، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروی ایمان، تکیه بر توان داخل و پشتیبانی ملت، ایستادگی کرد.

سرهنگ حیدری افزود: در طول این سال‌ها نیز ارتش جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، در حفظ و تقویت امنیت کشور، جانفشانی کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله خودکفایی، اقتدار و قدرت نظامی است.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این عملیات، دنیا و حتی برخی در داخل را به این باور رساند که نمی‌توان به ایران، نگاه چپ داشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ما کشور صلح هستیم، اما در واقع لازم، محرک و هجومی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ شهید از چهار هزار شهید گلستان، ارتشی هستند و استان ۳۴۰۰ جانباز و ۲۲۰۰ آزاده ارتشی نیز دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی