Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@15:00:24 GMT

۴۵ روستای شهرستان سنندج امسال گازدار می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۵۸۶

۴۵ روستای شهرستان سنندج امسال گازدار می شوند

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان، هم اکنون ۱۳۷ روستای شهرستان سنندج از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که با گازرسانی به ۴۵ روستای دیگر این شهرستان در سال جاری، تعداد روستاهای گازدار به ۱۸۲ روستا افزایش می یابد.

احمد فعله گری در جلسه مشترک با فرماندار سنندج، ضمن بررسی مشکلات گازرسانی به روستاهای شهرستان سنندج بیان کرد: اینکه مدیران بتوانند در یک فضای مثبت و سازنده با هم همکاری کنند و در جهت رفع محرومیت استان گام بردارند، باعث امید در بین مردم خواهد شد و خدمات نظام را هرچه بهتر و بیشتر سرعت خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او به برنامه ریزی برای گازرسانی به ۴۵ روستای شهرستان سنندج اشاره کرد و بیان داشت : از ۴۵ روستا، ۵ روستا متعلق به بخش حسین آباد، ۹ روستا در بخش مرکزی ، ۱۳ روستا در بخش سیروان و ۱۸ روستا در بخش کلاترزان قرار گرفته اند.

 

فعله گری بودجه اختصاص یافته برای گازرسانی به ۴۵ روستا شهرستان سنندج را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این پروژه،  ۴ هزار  انشعاب برای نصب پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر پوشش گازرسانی در بخش روستایی شهرستان سنندج ۸۵ درصد است، تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد روستا، جهش قابل ملاحظه ای در جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی در روستاهای شهرستان سنندج رخ خواهد داد و به ۹۸ درصد ارتقا می یابد.

 

فعله گری در مورد اهداف شرکت برای گازرسانی به صنایع شهرستان سنندج اظهارداشت: در سال ۹۸ برای گازرسانی به ۶۱ صنعت فعال در این شهرستان برنامه ریزی صورت گرفته که ۳۵ واحد مرغداری، ۱۲ واحد تولیدات کشاورزی و  ۱۳ واحد صنعتی در بخش تولید آسفالت و آجر فعالیت دارند.

فعله گری در پایان سخنان خود گفت: برای اجرای این پروژه ها تعداد ۱۵ پیمانکار اجرایی که اغلب بومی استان هستند بکارگیری خواهد شد و بطور مستقیم در هر پروژه ۲۰ الی ۲۵ نفر از اهالی منطقه بکار مشغول خواهند شد که کمک شایانی به اشتغال نیروی های بومی می کند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن ورودی روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،  بارش باران و جاری‌شدن سیلاب  باعث بسته شدن راه ورودی به این روستا شد و تردد اهالی به روستا با مشکل روبرو کرد.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از وقوع سیلاب در این روستا فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد