Web Analytics Made Easy - Statcounter

​حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: نقش وزارت اطلاعات در تامین مسائل امنیتی، اقتصادی، اجتماعی ایجاد فضای همدلی و همبستگی بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت و اظهار داشت: وظیفه حکومت اسلامی در عصر غیبت ایجاد عدالت است؛ انتظار یک حرکت است و سکوت نیست، در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به حرکت و آمادگی برای ظهور اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی اعتقاد به مهدویت را آرمان همراه با عمل دانست و افزود: انسان منتظر برای عبور از ظلم باید تلاش کند. چراکه اعتقاد به زمان زوال حکومت سلطه حاکی از اعتماد به ظهور می‌باشد؛ نباید اجازه دهیم تا انتظار در معرض انحراف قرار گیرد و ساکت نشسته و بگوییم که آمریکا آن طرف دنیا چه دشمنی می‌تواند با ما داشته باشد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که نیمه شعبان فرصتی برای قدرشناسی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) است، افزود: نقش وزارت اطلاعات در تامین مسائل امنیتی، اقتصادی، اجتماعی ایجاد فضای همدلی و همبستگی بسیار ارزشمند است؛ نقش برادران اطلاعات در راه مبارزه با تکفیری‌ها فراموش‌نشدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) آذربایجان‌شرقی در ایجاد امنیت اقتصادی جامعه نیز نقش بسزایی داشته اند، سازمان‌های دیگر اطلاعاتی در سایر کشورهای جهان هر کاری بکنند، سعی دارند تا آن را بازگو کنند که کارشان درست هم است؛ اما وزارت اطلاعات در ایران اقداماتی بسیار ارزشمند داشته که بازگو نمی شود.

امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود در خطبه های نماز جمعه با اشاره به این‌که تحقق شعار سال تنها با توجه به نیروی انسانی و کارگران محقق می شود، اظهار داشت: محور اصلی رونق تولید با کارگر میسر است؛ نیازمند آشتی میان کارگر و کارفرما برای کار جهادی در عرص تولید هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از راهپیمایی هفته پیش مردم در حمایت از سپاه پاسداران، اظهار داشت: اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی خود، نشان از ترس واهمه آنان از این نیروی انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تهدیدات اخیر آمریکا، اهمیت نقش سپاه در خنثی کردن تهدیدات دشمن را بیشتر از گذشته روشن کرده است، خاطرنشان کرد: رژه سراسری روز گذشته ارتشیان در کنار دیگر نیروهای مسلح، نمایش عزت و اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان انقلاب بود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دست‌های آلوده رژیم آل سعود در کودتای ساختگی سودان گفت: با کودتای نظامی در سودان گامی پیش دستانه برداشته شد، چراکه با افزایش مخالفت‌های البشیر و موفقیت در ایجاد تحول اساسی در سودان و همچنین تغییر رویه این کشور در یمن؛ تهدیدی برای ائتلاف سعودی‌ ایجاد شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: چند سال پیش عمر البشیر برای شرکت در اجلاس عدم تعهد به ایران آمد و دیداری با رهبری داشت که معظم له نسبت به طراحی بدخواهان ملت‌های اسلامی هشدار داده بود که اگر البشیر به این هشدار توجه می‌کرد، امروز به این روز نمی‌افتاد.

وی با تأکید بر این‌که برکناری رئیس جمهور سودان را یک کودتای ساختگی تلقی می‌شود، تصریح کرد: یکی از اهداف این کودتا، تسهیل ارائه کمک‌های مالی عربستان و امارت به سودان است تا از این راه با آرام گرفتن جو عمومی زمینه توسعه حضور نظامی سودان در یمن را فراهم آورد.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش ارتش روز ارتش خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل سیل خسارت سیل روز جوان نیمه شعبان امام جمعه تبریز وزارت اطلاعات آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان

حاکم اقلیم دارفور نیروهای واکنش سریع را متهم کرد که به دنبال تاسیس دولت جدیدی در غرب سودان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای واکنش سریع از پنج ایالت اقلیم دارفور ( غرب سودان ) بر چهار ایالت آن ( جنوب، شرق، مرکز و غرب) سیطره دارند و اکنون می‌کوشند بر مرکز ایالت دارفور شمالی ( شهر فاشر) تسلط پیدا کنند اما با مقاومت نیروهای ارتش سودان روبرو هستند.

« منی ارکو مناوی» حاکم اقلیم دارفور در صحفه شخصی خود در فضای مجازی ( ایکس – توئیتر سابق ) نوشت: نیروهای واکنش سریع با گسترش حوزه سیطره خود برای ترسیم مرزهای دولت جدید در غرب سودان ادامه می‌دهند و همانطوری که برنامه ریزی کرده‌اند این دولت در سایه سکوت به رسمیت شناخته خواهد شد.

به نوشته روزنامه سودان تریبون، وی با اشاره به حمله نیروهای واکنش سریع به منطقه «ملیط» واقع در 56 کیلومتری مرکز ایالت دارفور شمالی  نوشت: هدف از این حمله تنگ تر کردن حلقه محاصره شهر تاریخی فاشر است تا از این طریق اجازه ندهند مواد کالاهای ضروری به دست ساکنان این شهر برسد و آنان مجبور به پذیریش همزیستی با نیروهای واکنش سریع بشوند.

ارتش سودان: مزدورانی از چاد و سودان جنوبی به اسارت درآمدند

نیروهای واکنش سریع در هفته گذشته طی یک نبرد سنگین علیه نیروهای متحد ارتش توانستند بخشداری منطقه ملیط را به تصرف خود در بیآورند.

گروه‌های مسلح سودانی که توافقنامه صلح با خارطوم را در سال 2020 در پایتخت سودان جنوبی امضاء کرده‌اند در نبرد با نیروهای واکنش متحد ارتش سودان هستند.

بر اساس این توافقنامه بایستی شبه نظامیان گروه‌های مسلح در ارتش سودان ادغام شوند و گروه‌های مزبور در ساختار قدرت شرکت داشته باشند.

ملیط دارای موقعیت راهبردی است که تصرف کامل توسط نیروهای واکنش سریع، ارسال کمک‌های بشردوستانه به افراد آسیب دیده از درگیری‌های نظامی در دارفور قطع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • توصیه امام جمعه یزد به دانشگاه‌ها درباره بی‌حجابی