Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا - رييس جمهوري در پيامي درگذشت شهادت گونه چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنياد مسکن استان اردبيل در حين ماموريت و خدمت به هموطنان سيل زده در استان لرستان را تسليت گفت.

به گزارش روز جمعه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در بخشي از پيام تسليت حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني آمده است: وقوع حادثه رانندگي براي چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنياد مسکن استان اردبيل، در حين ماموريت و خدمت به هموطنان عزيز سيل زده در استان لرستان و درگذشت شهادت گونه آقايان رضا حبوبي و مهدي صادق زاده، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين پيام افزود: اين فرزندان غيور با داشتن سابقه درخشان در خدمت رساني به مردم کشورمان در رخدادهاي مشابه قبلي، نامي نيک و ماندگار از خود به يادگار گذاشتند.
رييس جمهوري با قدرداني از خدمات کارشناسان بنياد مسکن اردبيل از درگاه خداوند متعال براي جانباختگان اين حادثه علو درجات و براي مجروحان آرزوي شفاي عاجل مسالت کرد.
روحاني همچنين تاکيد کرد: بي ترديد ياد الهام بخش اين شهيدان عرصه خدمت مانند ديگر شهداي گرانقدر همواره در خاطره جمعي ملت قدرشناس ايران خواهد درخشيد.
به گزارش ايرنا ، چهار تن از کارکنان بنياد مسکن استان اردبيل چهارشنبه شب در حادثه رانندگي در منطقه سيل زده معمولان استان لرستان جان باختند.
اين افراد براي کمک و امداد رساني به شهرستان معمولان استان لرستان به اين شهرستان رفته بودند. پيکر جانباختگان امروز پس از اقامه نماز جمعه در اردبيل تشييع و به خاک سپرده شد.
سيام**9314**2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون 

 

چهره خدوم، مومن، متعهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آقای دکتر پرویز داوودی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های گوناگون، به زیارت حضرت باریتعالی نائل شد. 

 

درگذشت این انسان فرهیخته، صدیق و پرتلاش را به جامعه دانشگاهی کشور و بعموم همکاران، علاقمندان و دست پروردگان و مصیبت دیدگان و علی الخصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

 

محسن رضایی

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید