Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با تاکید بر اینکه اطلاعات در هر شرایطی در حال حراست از انقلاب و ارزش‌های آن است گفت: ‌سربازان گمنام امام زمان(عج) دست مفسدان اقتصادی را از بیت‌المال کوتاه کردند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: یکی از مناسبت‌هایی که در ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از بهترین جملات در وصف سربازان و گمنام و وزارت اطلاعات را مقام معظم رهبری دارند که می‌فرمایند «وزارت اطلاعات، سربازان گمنامی هستند که با تلاش موثر خود، زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورند و با مجاهدت خود دست عوامل دشمن و عوامل ناباب را از خرابکاری در کشور کوتاه می‌کند».

استاندار یزد افزود: نمونه این تعابیر نشات گرفته از سرمایه‌هایی است که این عزیزان در وزارت اطلاعات با خود دارند، خداباوری، ولایت محوری، هدفمندی در مقابل دشمنان نظام و جمهوری اسلامی، عدم وابستگی به جناح‌ها و گروه‌های سیاسی و حفظ استقلالی که این عزیزان در فعالیت‌هایشان دارند، بهره‌گیری از علوم و فنون جدید و عمل و اتکا به تحقیق‌ها و پژوهش‌ها و همکاری مردمی که یکی از سرمایه‌های آنها به حساب می‌آید است.

وزیر اطلاعات خبرداد: شناسایی 114 تیم تروریستی تکفیری در یک سال گذشتهسردار غیب پرور: سامانه جمع‌آوری اطلاعات سیل‌زدگان ایجاد می‌شودرئیسی در وزارت اطلاعات: سپاه و ارتش در دل و جان مردم قرار دارند

طالبی خاطرنشان کرد: با همین سرمایه های ارزشمند است که امروز شاهد نقش آفرینی موثر این عزیزان در مقابله با تهدیدها و مکر و حیله دشمن و عوامل تروریستی آنها هستیم.

وی ادامه داد: اقداماتی که سربازان گمنام در جهت تامین امنیت داخلی، مقابله با گروه های تروریستی و معاند و برانداز می کشند قابل تقدیر است و ما امروز بیش از همیشه در بخش های مختلف فعالیت های آنها را احساس می کنیم و بیش از هر زمانی فعالیت آنها برای ما ملموس است.

استاندار یزد افزود: وقتی که نگاه می‌کنیم به اطراف و کشورهای همسایه و نظام‌های مختلف که یکی از افتخارات آنها امنیتشان بوده ولی امروز دچار برخی تبعات ضد امنیتی می‌شوند نشان دهنده امنیت بالایی است که در کشور ما وجود دارد.

طالبی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در حوزه‌های مختلف داخلی هم ما شاهد فعالیت این عزیزان هستیم از جمله در بخش‌های اقتصادی که با فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) دست مفسدان اقتصادی کوتاه می‌شود و در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هم مقابله بسیار خوبی با تهدیدهای دشمن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم. فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید. سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟