Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر با اشاره به خدمات این پایگاه به سیل‌زدگان ‌خوزستان گفت: با اعزام بالگردها و قایق‌های پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر به مناطق سیل‌زده، این امکانات در استان ‌خدمات رسانی می‌کند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناخدا یکم شهرام منصوری مقدم ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: با بیعت و وفاداری ارتش با امام راحل، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی تسریع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خدمات ارتش در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پس از بیعت ارتش با امام راحل، ارتش در همه عرصه‌ها برای خدمات‌رسانی حضور منسجمی داشت چراکه در 8 سال دفاع مقدس ارتش ،نقش مهم و تاثیرگذاری در شکست دشمن بعث عراق و هم‌پیمانانشان داشت.

 سرپرست پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر با بیان اینکه رژیم بعث عراق در 8 سال مورد حمایت ویژه کشورهای مختلف اروپایی و غربی قرار گرفت خاطر نشان کرد: صدام که مورد حمایت انواع موشک‌ها، تانک‌ها، هواپیماها و دیگر تجهیزات نظامی کشورهای غربی قرار گرفت،  نظام اسلامی ایران با اقتدار آنان را شکست داد و صدام با خفت و خواری از دنیا رفت.

منصوری مقدم افزود: ارتش در جنگ 8 ساله با همکاری و کمک سپاه و بسیج در عملیات‌های مختلف شرکت کرد و نیروهای مسلح استان بوشهر کارنامه درخشانی در عرصه جنگ تحمیلی ثبت کردند.

وی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مردمی‌ترین نیرو دانست و خاطرنشان کرد: سرهنگی که صادقانه و از روی اخلاص برای کمک رسانی به سیل‌زده خوزستانی خم می‌شود تا فردی به وسیله نقلیه منتقل شود، نشان از مردمی بودن ارتش است که این ارتشی مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

 سرپرست پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌ها آماده خدمات‌رسانی به مردم است به خدمات جریان سیل پرداخت و افزود: در جریان سیل استان خوزستان و گلستان ارتش حضور فعالی برای یاری رسانی به آسیب دیدگان داشت.

منصوری مقدم با اشاره خدمات پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر به سیل‌زدگان استان خوزستان تصریح کرد:با اعزام بالگردها و قایق‌های پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان،  این امکانات در استان خوزستان مستقرشده است.

امام جمعه بوشهر: سپاه و ارتش در صورت تجاوز آمریکا ‌به ایران خلیج فارس ‌را گورستان آنان می‌کنند ارتش و نیروهای مسلح اقتدار و امنیت را برای ایران به ارمغان آورده‌اند صلابت نیروهای مسلح استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس به نمایش درآمد

وی از افزایش توانمندی روز افزون ارتش  و ارتقاء آمادگی برای انجام ماموریت‌ها خبر داد و گفت: ارتش با افزایش توانمندی و  اقتدار، آمادگی بالایی برای انجام ماموریت‌های محموله دارد.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق در دو اطلاعیه جداگانه از دو حمله پهپادی به پایگاههای ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد که شامگاه سه شنبه با یک فروند پهپاد پایگاه هوایی «عوودا» در اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است. این منطقه در جنوب فلسطین اشغالی و در نزدیکی بندر ایلات واقع شده است.

مقاومت اسلامی عراق در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات اشغالگران، بامداد امروز پایگاه «سبیر» متعلق به ارتش اشغالگر صهیونیستی در اراضی اشغالی را نیز هدف حمله پهپادی قرار داده است.

روز یکشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که این عملیات ویژه در چارچوب مرحله دوم عملیات‌های مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی است و در طول ماه رمضان برای حمایت از غزه تشدید خواهد شد.

در این راستا ابوآلاء الولائی دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مقاومت اسلامی در عراق رکن اساسی محور مقاومت و مفهوم «وحدت میادین» است و برای خود دشوارترین هدف را در چارچوب تعهدات خود در قبال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه مشخص کرده است و به اذن خداوند به آن دست خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • انتقال مردی ۲۵ ساله از قایق صیادی به آمبولانس اورژانس
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر به بیش از ۱۳۷ هزار نفر
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر تداوم دارد