Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:13:16 GMT

کره مریخ در کره زمین!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۶۶۸

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات کشورچین درصحرای گوبی کره مریخ رابرای دانش آموزان شبیه سازی کردندتا دانش آموزان چینی باویژگی های کره مریخ بیشترآشناشوند .

بیشتربخوانید: ۶ منطقه مرموز در مریخ که قابلیت گردشگری دارند! + تصاویر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • اجرای طرح‌های عمرانی درخواستی دانش آموزان فیل آبادی
  • بازگشت نمونه مریخی حیات انسان را به خطر می‌اندازد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان همدان