Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توزیع برق لرستان با اشاره بر اینکه در پی وقوع سیلاب اخیر در لرستان برق یک هزار و ۱۴۵ روستای استان قطع شده بود، گفت: با تلاش بی‌وقفه بیش از ۱۰۰ اکیپ عملیاتی تاکنون مشکل قطعی برق یک هزار و ۱۳۹ روستای لرستان برطرف شده است.

فریدون خودنیا با تاکید بر اینکه خاموشی ۹۹.۵ درصد روستاهای سیل‌زده لرستان رفع شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها ۶ روستا در مناطق کوهستانی و دوره افتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که تا عصر امروز مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خودنیا خسارت سیلاب به تاسیسات برق استان لرستان را ۱۱۹ میلیارد تومان برشمرد و افزود: در حال حاضر برق بسیاری از مناطق به صورت موقت وصل شده است و درصددیم با تامین اعتبار لازم کار بازسازی شبکه را هر چه سریعتر آغاز کنیم.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دمای این منطقه در اواسط اردیبهشت‌ماه، گفت: شهرستان پل‌دختر در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده که درصددیم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی ظرفیت شبکه شهرستان را افزایش داده تا برقی پایدار را همزمان با گرم‌تر شدن هوا در اختیار ساکنان این مناطق قرار بدهیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.
وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.
وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.
وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند ، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.
حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام