Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@08:38:24 GMT

حريم دريا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۷۴۴

حريم دريا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته است

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: به عنوان يک سند در تاريخ بندرعباس ذکر مي کنم که حريم دريا در اين شهر توسط استانداري و حمايت شهرداران مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: تجاوز به حريم دريا خلاف قانون و نابود کننده ساحل کند و اگر طغيان کند هر آنچه در محدوده حريم آن ساخت و ساز شده (بازار ماهي فروشان) را از بين مي برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«قانون مصوب 25مرداد سال 1345 خورشيدي، حريم خليج فارس و درياي عمان را60 متر از آخرين نقطه مد دريا تعيين کرده و هرگونه ساخت و سازي در آن ممنوع شده است اما چند سالي است که حرمت اين حريم در بندرعباس را عده اي خاص شکسته اند.»
وي بيان داشت: در اين ميدان (اعلام غيرقانوني بودن ساخت بازار ماهي فروشان و تجاوز به حريم دريا) تنها بودم و البته در اين راستا دستگاه قضايي حمايت هايي کرده است.
امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: بايد از هم اکنون کمک کنيد و جلوي خطر آينده (طغيان دريا به ساحل و ساختمان ها) را بگيريد و نگذاريد چهره اين شهر عوض شود تا مورد نفرين آيندگان قرار گيريم.
نعيم آبادي ادامه داد: محدوده ي دريا در بندرعباس اکنون مشخص است و امکان دارد با يک طغيان (سونامي) همه چيز را نابود کند.
**استکبار جهاني بدنبال نابودي ارتش بود
امام جمعه بندرعباس به 29 فروردين ماه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: ارتش نقش تعيين کننده در زمان انقلاب داشت و استکبار جهاني از همان زمان بدنبال نابودي اين نهاد بوده است.
نعيم آبادي اضافه کرد: يکي از فعاليت هاي امام خميني (ره) حفظ ، تثبيت، تقويت و معرفي ارتش به جهان بود که با اين کار مشت محکمي به دهان استکبار زده شد.
وي بيان داشت: ارتش از ملت و ملت از ارتش است و به فرموده امام راحل تضعيف ارتش در واقع تضعيف اسلام است.
نماينده ولي فقيه در هرمزگان يادآورشد: ارتش همواره در ميدان هاي مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و ميدان ساخت سلاح و اسلحه نقش بسيار عظيمي داشته است و اکنون نيز در کنار مردم و در مناطق سيل زده مشغول خدمت رساني است.
** آماده سازان حرکت جهاني امام زمان (عج) باشيم
امام جمعه بندرعباس همچنين با اشاره به نيمه شعبان و سالروز ولات امام زمان (عج) گفت: بايد تلاش کنيم که همواره از خدمتگزاران و آماده سازان حرکت جهاني امام زمان (عج) باشيم.
نعيم آبادي با اشاره به اين که دشمن در تلاش است تا مردم را از راه حقيقت و معرفت جد اکند، يادآورشد: نيمه شعبان بهترين فرصت است که مبلغان و منبري ها ابعاد وجودي و شخصيتي امام زمان (عج) را به درستي به مردم معرفي کنند.
وي گفت: شناسنامه امام زمان (عج) براي همگان روشن است اما دشمن در تلاش است تا با امام زمان هاي ساختگي، مردم را با پوشاندن حقيقت و معرفت از راه آن امام همام جدا کند و اين هشداري به مردم و خانواده هاست که بايد فريب نخورند.
نماينده ولي فقيه در هرمزگان تاکيد کرد: شهرداران بايد نسبت به جشن هاي مولودي نيمه شعبان هر چه بيشتر حضور پيدا کنند و بازارهاي ما نيز بايستي شور و هيجان مهدويت به خود گيرد.
*اصل قرآن تغيير نکرده است
نماينده ولي فقيه در هرمزگان همچنين با اشاره به سلامت قرآن از زمان پيامبر اکرم (ص) تاکنون گفت: شيعيان معقدند که قرآن همان کتاب آسماني است که از زمان پيامبراکرم (ص) به دست ما رسيده است.
نعيم آبادي ادامه داد: حرف اساسي شيعه اين است که اصل و الفاظ قرآن حفظ شده است اما شبکه هاي انحرافي و خدمتگزاران به استکبار با تفسيرهاي غلط حدود قرآن و حتي اسلام را تغيير داده اند.
نعيم آبادي ياد آورشد: علماي اهل سنت معتقد به تحريف قرآن بودند و يکي از علماي بزرگ شيعه به نام «ابن شنبوذ» در اثبات نادرستي بيان داشته که اصل قرآن تغييري نکرده اما آيات مربوط به ولايت در زمان عثمان حذف شده است که هر 2 مورد از نظر شيعه غلط است.
7195/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی سوری در این باره به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: ساعت ۲:۵۵ دقیقه بامداد امروز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی یک حمله موشکی از شمال فلسطین اشغالی به سوی اراضی جنوب سوریه داشت که طی آن تاسیسات پدافند هوایی سوریه هدف قرار گرفت و این حمله خسارات جانی در پی نداشت.

برخی منابع نیز اعلام کردند که این حمله سکوهای پدافند هوایی ارتش سوریه در استان مرزی درعا را هدف قرار داده است.

کد خبر 6082321 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • برگزاری رژه روز ارتش در بندرعباس
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • مراسم رژه روز ارتش در زنجان و بندرعباس
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان