Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سمنان با انتقاد از کمرنگ شدن جشن های نیمه شعبان گفت: در گذشته با فرارسیدن نیمه شعبان بازار سمنان را فرش می کردند اما اکنون روز نیمه شعبان بازار تعطیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان ولادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: ماه شعبان ماه شادیهاست و روزهای فرخنده ای در آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهچراغی با انتقاد از کمرنگ شدن جشن های نیمه شعبان در سمنان گفت: جشنهای نیمه شعبان درحال کمرنگ شدن است و تنها چراغانی کافی نیست. جشنها باید مردمی باشد و مداحان و سخنرانان در هر کوی و محلی از امام عصر بگویند.

وی در ادامه اضافه کرد: در گذشته با فرارسیدن نیمه شعبان بازار سمنان را فرش می کردند اما اکنون روز نیمه شعبان بازار تعطیل است. اگر نیمه شعبان کمرنگ شود یکی از سرمایه های ما کمرنگ می‌شود. جشن نیمه شعبان باید با سایر جشنها فرق داشته باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به دو روز ارتش و سربازان گمنان امام زمان (عج) گفت: ارتش در قلب مردم جای دارد و سربازان گمنام امام زمان هم توطئه های دشمن را در نطفه خفه و امنیت را به مردم هدیه می‌کنند.

شاهچراغی افزود: دستگیری ریگی قلتل در آسمان به تنهایی برای اثبات خدمات بزرگ سربازان گمنام کافی است. مردم هم چشم و گوش این سربازان باشند و اگر خطری دیدند به آن‌ها اطلاع دهند.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در جمع شرکت کنندگان مسابقات قرآن مبنی بر عمل به قرآن اظهار کرد: رهبری فرمودند مسلمانان در دوراهی عمل به قرآن و پیروی از مستکبران است. امروز با دو نوع اسلام روبرو هستیم. اول اسلام آمریکایی که آل سعود از این جنس است. خون مظلومان را می ریزند و به آمریکا خدمت می کنند. اما ملت ایران اسلامشان اسلام ناب محمدیست و عامل به قرآن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت ایران تا زنده است مرگ بر آمریکا خواهد گفت تصریح کرد: ترامپ تصور می کند با تروریست خواندن سپاه به جایی م یرسد. مگر سپاه قشر خاصیست؟ همه ملت ایران پاسدارند.

شاهچراغی با تقدیر از کمک های مردم استان به سیل زدگان و لزوم تداوم کمک ها گفت: در کمک به سیل‌زدگان سه گروه ارتش سپاه و روحانیت جلوه دیگری در امداد به سیل‌زدگان داشتند که با حضور به موقع در مناطق سیل زده به مردم خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به مسئله حسین‌آباد کالپوش و رانش زمین دراین منطقه گفت: متاسفانه بر اثر رانش زمین در حسین آباد کالپوش خانه‌های زیادی  تخریب شده است و بسیاری از خانه ها قابل سکنی نیست. مردم این منطقه بی خانمان اند و نیاز به کمک دارند.

امام جمعه سمنان در پایان گفت: از مسئولان استان که از ابتدای حادثه در منطقه حضور داشته و رسیدگی کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است