Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران که روز گذشته در چارجوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد ظهر امروز(جمعه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی سرخ پوشان پاکدشت رفت.

علی دایی در این بازی بیشتر به بازیکنان جوان و نفراتی که روز گذشته در فهرست نفرات ذخیره سایپا حضور داشتند میدان داد و در نهایت این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بازیکنان اصلی سایپا در دیدار با سپاهان برای انجام دادن تمرین ریکاوری به استخر و سونا رفتند و به همین دلیل در بازی با سرخ پوشان که در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد شرکت نکردند.

سایپا تا پیش از چهار بازی باقی مانده هفته بیست و ششم با ۳۱ امتیاز به صورت موقت در رده هفتم قرار دارد و پاکدشتی ها هم که از مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی استفاده می کنند با ۴۳ امتیاز در رده پنجم لیگ دسته اول جای گرفته اند و امیدی برای لیگ برتری شدن ندارند.

طاها شریعتی، حسین نخودکار و صادق بارانی گلزنان سایپا در این دیدار تدارکاتی بودند

نارنجی پوشان پایتخت پنج شنبه ۵ اردیبهشت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین سازی می روند و سرخ پوشان هم سه شنبه ۳ اردیبهشت در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.

از نکات جالب بازی دوستانه تیم علی دایی مقابل شاگردان مهدی پاشازاده این بود محمدرضا سلیمانی که به دلایل انضباطی در سه بازی اخیر سایپا مقابل پیکان، پرسپولیس و سپاهان در فهرست بازیکنان این تیم قرار نگرفته در این بازی دوستانه به میدان رفت و پس از آن هم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بیشتر بخوانید:

عباسیان: ما هنوز از شکست برابر سپاهان در شوک هستیم/ برای آبروی سایپا و علی دایی بازی می‌کنیم

غلامپور: مقصر شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان من بودم

شهباززاده: استحقاق پیروزی برابر سایپا را داشتیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد

آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که پیش از بازی اشاره کردیم صالح حردانی به بازی با آلومینیوم اراک نرسید و این بازیکن از روی سکو‌ها نظاره‌گر دیدار تیمش با شاگردان حسینی شد، اما حردانی کم کم شرایط مسابقه را پیدا کرده و می‌تواند ابی پوشان را همراهی کند.

استقلال در هفته پیش رو باید به مصاف شمس آذر قزوین برود و حردانی در صورت رضایت نکونام می‌تواند برای آبی پوشان بازی کند اگرچه فخرالدینی در این یکی دو هفته بد کار نکرده و شاید به همین دلیل حردانی از نیمه دوم آبی‌ها را همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد