Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین و هیات همراه در ادامه سفر خود به بیروت با صالح العاروی نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و گفتگو کردند.

خجسته در ابتدای این دیدار با تأکید بر لزوم حمایت ملت‌های آزاده جهان از مردم مظلوم فلسطین و نیرو‌های مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران برعزم خود در ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید دارد و تا آزادی قدس شریف این سیاست را دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها پیروزی، مقاومت و ایستادگی است و در شرایط فعلی محور مقاومت در اوج اقتدار خود است. حمایت‌های همه جانبه آمریکا و ایادی آن در منطقه از رژیم صهیونیستی و توطئه علیه کشور‌های حامی مقاومت نشانه استیصال این رژیم است.

خجسته در بخش دیگری از سخنانش گفت: فشار‌های تحریمی و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا که برخلاف قوانین بین المللی و بی سابقه است، بدلیل مبارزه سپاه پاسداران با گروه‌های تروریستی شکل گرفته توسط آمریکا در منطقه و شکست‌های پی در پی آنان است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در ادامه گفت: حضور هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در این شرایط حمایت کامل از نیرو‌های مقاومت و ملت فلسطین است تا رسیدن به پیروزی نهایی و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و بازگرداندن سرزمین فلسطین به ملت آن است که به مدد الهی در آینده‌ای نه چندان دور تحقق خواهد یافت.

صالح العاروی نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این دیدار با اشاره به آرمان‌های والای امام خمینی (ره) قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم پهلوی بدلیل برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی و همچنین مواضع ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: علت خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بدلیل حمایت‌های مستمر از مردم ستمدیده فلسطین و دشمنی با رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: حضور با اقتدار ایران به عنوان کشوری تأثیرگذار در منطقه و حامی مردم فلسطین و نیروی مقاومت موجب قوت قلب و دلگرمی نیرو‌های مقاومت میباشد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: تاکید می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک دولت، مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی و تمامی ارگان‌های نظامی بویژه سپاه پاسداران همواره پشتیبان محور مقاومت بوده و هرگونه کمکی که می‌توانستند به ما کرده اند.

وی در ادامه افزود: هرگز فراموش نمی‌کنیم با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سفارت رژیم صهیونیستی در تهران بسته شد و سفارت فلسطین باز شد، امیدوارم با پیروزی جبهه مقاومت بزودی سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی بسته و سفارت ایران باز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین گفت: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط‌ عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله حسینی سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار نایب‌رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، گفت:‌ ملت ایران به معنای واقعی کلمه در کنار مردم لبنان هستند و در شادی آنها شاد و در حُزن آنها غمگین هستند.

وی با اشاره به نقش مثبت امام موسی صدر در رشد و ارتقای شیعیان و سید حسن نصرالله در یکپارچگی کشور لبنان، افزود: این شخصیت‌های فاخر مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت‌رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات گفت: در حالی‌که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده‌ است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل‌ سنت و مسیحیان، مثال‌زدنی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی بیان کرد: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شیخ علی الخطیب، نایب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • ابتکارات مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • رئیسی: ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد