Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:48:31 GMT

ثروتمندترین افراد ژاپنی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۷۹۷

ثروتمندترین افراد ژاپنی

ثروتمندترین فرد ژاپنی حدود ۲۵ میلیارد دلار ثروت دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، با وجود این که تعداد ثروتمندان ژاپنی که یک میلیارد دلار یا بیش‌تر ثروت دارند در سال گذشته ۵ درصد افزایش یافت اما ۳۱ نفر از ۵۰ نفری که در این فهرست هستند در مقایسه با سال قبل دارای ثروت کمتری هستند. ۵۰ فرد ثروتمند ژاپنی در مجموع معادل ۱۷۸ میلیارد دلار دارند که در مقایسه با ثروت ۱۸۶ میلیارد دلاری سال قبل کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فوربس، ثروتمندترین فرد ژاپنی در حال حاضر تاداشی یانای، بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه " فست ریتیلینگ" است که برای نخستین بار از سال ۲۰۱۶ و با ثروتی معادل ۲۴.۹ میلیارد دلار در صدر ایستاده است. در مقایسه با سال قبل، ثروت وی ۵.۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

ماسایوشی سون، مدیرعامل "سافت بانک" که با افت ۲.۱ میلیارد دلاری ثروتش در سال گذشته مواجه شد جای خود را به یانای داد و با ۲۴ میلیارد دلار ثروت در رده دوم فهرست قرار گرفت.

تاکیمیتسو تاکیزاکی، با افزایش یک میلیارد دلاری ثروتش و داشتن ۱۸.۶ میلیارد دلار توانست خود را از رده چهارم به رده سوم برساند. او مالک بزرگ‌ترین تولیدکننده سنسورها و سیستم‌های مانیتورینگ در ژاپن است. نابوتادا ساجی، نفر چهارم این فهرست سال گذشته ۷.۲ میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد و اکنون ثروتش ۱۰.۸ میلیارد دلار است. او در حوزه تولید آب جو فعالیت دارد.

بیشترین کاهش در ثروت به نام یوشیکو شینوهورا، نخستین میلیاردر خود ساخته زن تاریخ ژاپن به ثبت رسیده است که ارزش سهام شرکت " پرسول هولدینگز" وی در مقایسه با سال قبل یک سوم کاهش یافته است.

در این رده بندی از اطلاعات شخصی، سهام بورسی، تحلیل‌های مختلف، صورت‌های درآمد شرکت‌ها و سایر منابع استفاده شده است. ثروت خالص این افراد بر حسب ارزش سهام در بورس توکیو و نرخ برابری ین در برابر دلار تا تاریخ بیست و دوم ماه مارس سال ۲۰۱۹ ملاک قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشور ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک

ژاپنی‌ها امیدوارند با آرش یوشیدا سهمیه وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک را در گزینشی بیشکک به دست آورند. در این وزن امیرعلی آذرپیرا نیز به دنبال سهمیه المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از معرفی 20 کشتی‌گیر شرکت‌کننده ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا، چهره نمایندگان این کشور در مسابقات گزینشی آسیایی نیز مشخص شد.

برای تیم کشتی آزاد ژاپن در مسابقات جهانی 2023 بلگراد ری هیگوچی با مدال نقره در وزن 57 کیلوگرم سهمیه المپیک گرفت و دیگر سهمیه این تیم را هم دایچی تاکاتانی در وزن 74 کیلوگرم با کسب مدال برنز جهان به دست آوردند. این تیم در چهار وزن 65، 86، 97 و 125 کیلوگرم در گزینشی آسیایی به دنبال کسب سهمیه است که در این چهار وزنی که ژاپنی‌ها در آن حضور دارند، ما تنها در 97 کیلوگرم سهمیه نگرفتیم که امیرعلی آذرپیرا در بیشکک به دنبال کسب سهمیه است.

مشخص شدن 20 کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا

در کشتی فرنگی نیز ژاپنی‌ها در چهار وزن به سهمیه نرسیدند و کنیچیرو فومیتا در 60 کیلوگرم با نقره جهانی بلگراد و نائو کوزاکا در 77 کیلوگرم که موفق به شکست محمدعلی گرایی شده بود، تنها نفراتی بودند که سهمیه المپیک را کسب کردند.

ژاپنی‌ها در بلگراد در حالی که به کسب سهمیه 67 کیلوگرم با کیوتارو سوگابه امیدوار بودند، در مرحله یک هشتم نهایی و مصاف با محمدرضا گرایی متوقف شدند، این شکست در شرایطی رخ داد که برادر گرایی اقدام به پرتاب بطری به تشک کرد و ژاپنی‌ها به شدت نسبت به این موضوع معترض بودند.

محمدعلی گرایی محروم شد، محمدرضا گرایی هم به برنز جهانی رسید، حالا سوگابه خودش به بیشکک می‌آید که برای کسب سهمیه تلاش کند.

ترکیب ژاپنی‌ها در مسابقات گزینشی المپیک به این شرح است:

کشتی آزاد

65 کیلوگرم: کوتارو کی‌یوکا

86 کیلوگرم: هایاتو ایشی‌گورو

97 کیلوگرم: آرش یوشیدا (کشتی‌گیر دورگه ایرانی - ژاپنی)

125 کیلوگرم: تایکی یاماموتو

نکته جالب اینکه ژاپنی‌ها با تایکی یاماموتو در هر دو رقابت قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی شرکت می‌کنند. باتوجه به اینکه او در سنگین‌وزن حضور داشته و وزن کم نمی‌کند، ابتدا در مسابقات آسیایی نماینده کشورش روی تشک است و بعد از آن برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. در واقع این تیم با یک تیر، به دنبال دو نشان است، نشان قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک!

کشتی فرنگی

67 کیلوگرم: کیوتارو سوگابه

87 کیلوگرم: سو ساکابه

97 کیلوگرم: یوری ناکازاتو

130 کیلوگرم: سوتا اوکومورا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • آغاز بهار در ژاپن با عطر سرمست‌کننده شکوفه‌های آلو(+عکس)
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • ثروت‌آفرینی با پرورش الاغ
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست