Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:27:22 GMT

امام جمعه ملایر: فتنه های آمریکا پایان ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۸۲۹

امام جمعه ملایر: فتنه های آمریکا پایان ندارد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: آمریکا چهره پلید و شیطانی دارد و تغییر نمی کند و برای دسیسه ها و فتنه های آن پایانی نیست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: هیات حاکمانه آمریکا پرونده های پلیدی در کشورهای مختلفی همچون یمن، بحرین، سوریه و افغانستان دارد؛ فتنه هایی که تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این امر نشان می دهد که فتنه های آمریکا مختص ایران اسلامی نیست، اگرچه تاکنون آمریکا از ایران سیلی محکمی خورده است.
به گفته امام جمعه ملایر سقوط عمر البشیر رییس جمهوری برکنار شده سودان بیانگر این جمله رهبر معظم انقلاب است که هزینه سازش با آمریکا بیشتر از مقاومت است.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به بیانات معظم له در اجلاسیه قرآن، بر لزوم حرکت مسلمانان در راه قرآن تاکید کرد و گفت: راه قرآن در نهایت منجر به رستگاری و پیروزی می شود.
وی ادامه داد: در بحران سیل اخیر مردم به خوبی همراهی و کمک کردند و این روند باید ادامه داشته باشد.
خطیب جمعه ملایر خواستار کاهش هزینه های جاری و اختصاص این هزینه ها به سیل زدگان شد و اظهار داشت: از نیروی انسانی کارمد و جوان و سربازان برای بازسازی مناطق سیل زده استفاده شود.
حجت الاسلام برقراری با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت صاحب الزمان مهدی موعود(عج) بیان کرد: طبق احادیث و روایت ها، مومنان دوران غیبت از تمامی مردمان دوران برتر هستند و خداوند آنان را همچون مجاهدان در کنار پیغمبر(ص) می داند.
وی دعا برای فرج، یکی کردن اعمال و رفتار انسان با امام زمان (عج) و تقویت معرفت به ولی عصر (عج) را از وظایف دوران غیبت برشمرد و تاکید کرد: جشن های نیمه شعبان باید باشکوه تر از همیشه برگزار شود و رفتارمان مورد پسند امام زمان (عج) باشد.
امام جمعه ملایر با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام گفت: این قشر در عین گمنامی، صادقانه و خالصانه برای کشور تلاش می کنند و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون زحمات سربازان گمنام هستیم.
7528/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات امام جمعه ملاير فتنه هاي آمريكا سيل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است