Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار کردستان، اقدامات و کارهاي دولت تدبير و اميد را در استان قابل تقدير دانست و گفت: اميدواريم با تلاش بيشتر دستگاه هاي مختلف و همراهي مردم شاهد رفع محروميت هاي موجود و توسعه استان باشيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حسين خوش اقبال به عنوان سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه سنندج اظهار داشت: اگرچه در دولت تدبير و اميد گام هاي بزرگي براي توسعه کردستان برداشته شده اما رفع مشکلات موجود نيازمند تلاش هاي بيشتر مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به سفر قريب الوقوع رئيس جمهوري به کردستان اشاره کرد و افزود: بايد از حضور دکتر روحاني در استان بهره گرفته و امور و طرح هايي را که به دليل کمبود اعتبار متوقف مانده است را فعال کنيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار کردستان با بيان اينکه حضور مسئولان عاليرتبه در استان ها منشا خير و برکت است، اضافه کرد: تلاش مي کنيم در سفر رئيس جمهوري به کردستان، امتيازات و اعتبارات خوبي در بخش هاي مختلف جذب کنيم.
خوش اقبال در بخش ديگري از صحبت هايش به اقدام ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ليست نهادهاي تروريستي اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه مرد در راهپيمايي و محکوميت اين اقدام، جواب دندان شکني به سياست هاي خصمانه آمريکا بود.
وي با بيان اينکه دشمني هاي آمريکا با انقلاب موضوع جديدي نيست، اضافه کرد: دشمنان ايران همان اوايل انقلاب با تحريک صدام مي خواستند انقلاب را در ظرف سه روز از بين ببرند اما با ايثارگري هاي ملت و نيروهاي نظامي، توطئه آنان خنثي شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار کردستان به تشکيل وزارت اطلاعات در سال 63 اشاره کرد و اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) و نيروهاي اين وزارتخانه با وجود کم تجربگي توانستند با هجمه هاي دشمنان و توطئه هاي خارحي و داخلي به خوبي مقابله کنند.
خوش اقبال اين نهاد را مايه عزت و سربلندي ايران اسلامي دانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) بارها پيجيده ترين اقدام اطلاعاتي را انجام داده اند به طوريکه دشمنان نظام مات و مبهوت مانده اند و اين از لطف خداوند و ايمان راستين آنان نشات مي گيرد.
وي شناسايي و انهدام 18 هسته عملياتي وابسته به گروهک هاي تروريستي و تکفيري، ضربه به حزب غيرقانوني وحدت ملي، دستگيري 11 مفسد اقتصادي به جرم خروج چهار هزار و 700 ميليارد تومان ارز دولتي را از جمله اقدامات مهم اداره کل اطلاعات کردستان در سال 97 عنوان کرد.
7355 / 3034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: اقدام شایسته نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی به منظور حفظ حریم و کرامت بانوان سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قابل ستایش و تقدیر است و شهروندان از این اقدامات حمایت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در مسیر مقابله با بی حجابی قطعاً با باندهای مروج فساد و فحشاء در سطح جامعه برخورد قاطع انجام خواهد شد و فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند.

به گفته وی، صدای امثال علی نژادها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است که قصد دارد کشور ما را ویران کند اما زهی خیال باطل که نمی‌دانند امثال شهید سلیمانی‌ها مقابل آنها می‌ایستند و ناکامشان می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تأکید کرد: قطعاً اینکه نسل نوجوان و جوانی که نسبت به موضوع حجاب کم توجه هستند به خاطر عدم آگاهی آنها از حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمن برای این نسل آینده ساز جامعه است.

جابری انصاری گفت: اقدام شایسته فراجا در استان البرز به ویژه سردار هداوند فرمانده با سابقه و انقلابی این مجموعه در عدم پرونده سازی و تلاش برای زدودن این خطای غیرعمد برای این تعداد افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: مردم متدین البرز و همه صاحبان فکر و اندیشه و دلسوز انقلاب اسلامی از این اقدام هوشمندانه فراجا در حفظ ارزش‌ها حمایت قاطع دارند. قطعاً جهاد تبیین یکی از اولویت‌هایی است که همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب برای نسل نوجوان و جوان باید به آن بپردازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: قائل بر این هستیم که خانواده‌ها نسبت به هدایت نوجوانان و جوانان در موضوع حفظ ارزش‌ها توجه جدی داشته باشند. با مدیریت هوشمندانه فراجا معضل بی حجابی در خودروها با اعمال قوانین بازدارنده تا حدود زیادی مرتفع شده و وضع قوانین بازدارنده در کوچه و خیابان‌ها و معابر ضروری است.

وی گفت: نیروهای فراجا به‌واسطه از خودگذشتگی‌ها و ایستادگی خود در مقابل مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان همواره مورد احترام آحاد مردم بوده و هستند و شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز قدردان و در عین حال پشتیبان فراجا در انجام مأموریت‌های قانونی، خواهند بود.

کد خبر 6087320

دیگر خبرها

  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر