Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه سپاه تمام توطئه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است گفت: موارد ۵ گانه‌ای که مقام معظم رهبری برای جبران خسارت‌ها ارائه دادند تمام خسارت‌های سیل را جبران می‌کند ولی اگر عمل نشود قطعاً مشکلات باقی می‌ماند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) است که این میلاد سراسر نور و رحمت را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیمه شعبان روز امید و عدالت است، امید به یگانه منجی عالم بشریت، عدالت جهانی و عدالت‌گستر جهانی است؛ امام زمان(عج) امیدبخش و عدالت‌گستر جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه فرهنگ انتظار فرهنگ عدالت و امید است عنوان کرد: وقتی صبحت از انتظار می‌کنیم فرهنگ انتظار احساسات است، فرهنگ انتظار زمینه‌ساز مبارزات جهانی برای زندگی، امنیت، رفاه و پیشرفت است؛ نیمه شعبان را همانند شب قدر به امید فرج امام زمان(عج) شب‌زنده‌داری کنیم.

وی بیان کرد: در این ایام سه مناسبت داریم برای سه نهاد مهم و انقلابی، نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده است که این نام‌گذاری به‌جا و مناسب است؛ تلاش نیروهای جان‌برکف وزارت اطلاعات  و مجاهدت‌های این عزیزان برای برقراری امنیت و عدالت است، سربازان گمنام امام زمان(عج) چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور هستند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: اداراتی که درزمینهٔ امنیت کشور قدم برمی‌دارند بخش عمده‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روز نیروهای جان‌برکف وزارت اطلاعات است، این سربازان گمنام امام زمان(عج) حتی نمی‌توانند عملکرد و اقدامات خودشان و کارهایی که انجام دادند را برای مردم بازگو کنند و مردم متوجه شوند فرزندانشان چه تلاش‌های مستمری برای خدمت به‌نظام اسلامی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات وزارت اطلاعات در حوزه امنیت، مبارزه با قاچاق و مواد مخدر و در ضربه زدن به باندهای مخوف فساد و باندهای خطرناک، باندهای تروریست، ضدانقلاب و معاندین نظام بسیار برجسته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: این‌ها نیروهای مؤمن، انقلابی، ولایی، متعهد، جان‌برکف و ایثارگر هستند که برای انجام یک مأموریت شاید چند شبانه‌روز جانشان را به خطر بیندازند برای اینکه یک باند مخوف تروریست و یا باند مخوف مواد مخدر، قاچاق، فساد و .. را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) اقدامات ارزشمندی در ابعاد گوناگون انجام می‌دهند اظهار داشت: امروز دستگاه امنیتی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و اشراف اطلاعاتی که نیروهای امنیتی ما دارند زبانزد در دنیا است.

میرعمادی افزود: مردم ایران قدردان زحمات، تلاش و کوشش این عزیزان است که شبانه‌روز و به‌موقع تهدیدها و دسیسه‌های دشمن را به‌موقع و سریع خنثی می‌کنند؛ در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد که امنیتی روحی و روانی مردم را حفظ می‌کند.

وی عنوان کرد: مناسبت دیگر روز دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی ایران است که این نیز یک‌نهاد مردمی، انقلابی و ولایی است؛ عملکرد 40 ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن مشخصه این است که این عملکرد 40 ساله سپاه موجب خشم و عصبانیت دشمن و وجود شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امروز مردم از سپاه راضی هستند و آمریکا دشمن سپاه بوده و انتظار نیز همین است، سپاه تمام توطئه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است.

وی بیان کرد: آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای خاورمیانه است، آمریکا می‌خواست سوریه و افغانستان را نیز تجزیه کند ولی چه کسی جلوی تجزیه منطقه را بر عهده گرفت جز نیروهای جان‌برکف سپاه، اینکه آمریکا به دنبال این است که می‌خواست تروریست، داعش و القاعده رواج داشته باشد تا به اهدافش برسد، سپاه داعش و القاعده و گروه‌های تروریستی دیگر را از بین برد و خبری از این‌ها نیست.

میرعمادی تصریح کرد: دفاع از حریم و حرم برای حفظ ارزش‌ها و مقدسات، بخشی از عملکرد است یا تلاش برای پیشرفت کشور؛ دشمن تحریم کرده و سپاه توانسته در خلیج‌فارس آن نمایش‌ها و اقدامات بزرگی که در جهت تحریم زدایی انجام داده است.

روایت امام جمعه موقت گرگان از تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم در سیل اخیرجزئیات خسارات سیل در 8 استان/ 38 هزار واحد مسکونی کامل تخریب شدامام‌جمعه یزد: همه برای جبران خسارت سیل به دولت کمک کنند

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه تهدیدی برای آمریکا است اما برای مردم ما مهربان است، سپاه تهدیدی برای استکبار جهانی بوده اما خدمتگزار صدیق برای ملت ایران است؛ ما به این عزیزان تبریک می‌گوییم، راهی را که انتخاب کردند راه مستحکمی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: مناسبت دیگر 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و سه‌شنبه سوم اردیبهشت سالروز شهید سپهبد قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش است، ارتش نیروی انقلابی و مردمی بوده وجودش، امکانات و تجهیزاتش در خدمت ملت است و قدرتش برای حفظ جان ملت بوده است.

وی اظهار داشت: در حادثه سیل مقام معظم رهبری اظهار رضایت کردند و فرمودند ارتش جز اولین گروهایی بوده است که به داد مردم رسیده، این یعنی ارتش مردمی و جان خود را برای انقلاب و نظام فدا کردن، نیروهای مسلح و نظامی و امنیتی ما مظهر اقتدار و آبروی جمهوری اسلامی ایران هستند.

میرعمادی افزود: وقتی صحنه‌های زیبا، همدلی، همبستگی، اتحاد و اخوت نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، نیروهای امنیتی و مردمی  و جهادی را در کنار هم می‌بینیم که همه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند مایه عزت و افتخار است.

وی عنوان کرد: رمز ماندگاری، قدرت و اقتدار انقلاب ما همین چهره‌ها است، رمز موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی در همین است که نیروهای مردمی، جهادی، خدمه، طلبه، نیروهای نظامی و امنیتی در کنار هم خدمت می‌کنند که این‌ها باعث افتخار و قدرت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: مسئله تداوم کمک‌های مردمی و جبران خسارت‌ها از سوی دولت است، تاکنون امدادرسانی بوده است و مقام معظم رهبری نیز راه جبران خسارت‌ها را مشخص کردند، در پاسخ به نامه ریاست‌جمهور مقام معظم رهبری گفتند دولت از چه راه‌هایی این خسارت‌ها را جبران کند.

وی تصریح کرد: راه جبران خسارت سیل از کاهش هزینه‌های جاری دولت است، سفرهای خارجی که برخی از مسئولان می‌روند این سفرها را کم کنند، این‌همه دلار هزینه می‌شود را کم کنند.

میرعمادی گفت: این هزینه‌ها را کاهش دهند تا جبران خسارت سیل شود، از ظرفیت مردمی، خیرین و نیکوکاران استفاده شود و راه‌هایی که وجود دارد در نامه مقام معظم آمده و امیدواریم این رهنمود مقام معظم رهبری جدی گرفته شود؛ این موارد پنج‌گانه‌ای که مقام معظم رهبری برای جبران خسارت‌ها راهنمایی کردند تمام خسارت‌های سیل جبران خواهد شد ولی اگر عمل نشود قطعاً مشکلات باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی