Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:19:10 GMT

امام‌جمعه نوشهر: سپاه بر اساس نیاز انقلاب شکل گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۸۶۰

امام‌جمعه نوشهر: سپاه بر اساس نیاز انقلاب شکل گرفت

نوشهر – ایرنا – امام‌جمعهٔ نوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تروریستی دانستن این نهاد گفت: سپاه بر اساس نیاز انقلاب شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: در اوایل انقلاب، گروه‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب غائله‌های زیادی در کشور به وجود آوردند که سپاه برای مبارزه با آنان پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: باید دید سپاه چه کرده است که ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، آن را تروریست معرفی کرده است.
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به مداخلهٔ مستقیم نظامی آمریکا در ایران در اوایل انقلاب ادامه داد: پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حملهٔ آمریکا در صحرای طبس ، یادآور یکی دیگر از اقدامات خصمانهٔ آمریکا است که باید گفت خداوند شن‌های روان را به جان نیروهای آمریکایی انداخت تا آنان نابود شوند.
مشایخ اظهار داشت: در چنین اوضاعی بود که سپاه در کشور تأسیس شد و رشد کرد و جلو توطئه‌ها را گرفت.
وی گفت: خوشبختانه واکنش‌های داخلی و خارجی خوبی در حمایت از سپاه شکل گرفت.
امام‌جمعه نوشهر بیان کرد: بیش از یک ماه است که کشور درگیر سیل شده است‌ و بااینکه سیل بلا است ولی از سوی دیگر برکت هم است.
مشایخ افزود: در سیل، مردم ایران به خودباوری رسیدند و همبستگی بین آنان شکل گرفت و کمک ها و حمایت های مردمی در این حادثه بی سابقه بوده است ، ضمن آنکه رودها و پشت سدها نیز پرآب شد و از طرف دیگر، سیل چهرهٔ دشمن را نشان داد زیرا اجازهٔ ورود کمک خارجی به ایران را نداد.
امام‌جمعه نوشهر تأکید کرد: مردم به صورت خودجوش دست‌به‌دست هم دادند و سپاه و بسیج و ارتش و روحانیان به کمک آمدند و از حوزهٔ علمیهٔ نوشهر نیز بیست‌ و چند نفر به پلدختر و از نیروی دریای نوشهر هم عده‌ای به استان گلستان رفتند.
مشایخ افزود : حشدالشعبی، یعنی بسیج عراق و نیروهای مقاومت در کشورهای مختلف هم به کمک سیل‌زدگان آمدند.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: وعدهٔ الهی است که در روز ظهور آن حضرت، مستضعفان بر مستکبران پیروز می‌شوند.
7517/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خطبه ها نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان «صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی و فکوری» گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: خدای بزرگ را شاکرم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

در پیام وی آمده است: برادران ارتشی عزیز تاکنون در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند، از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک آنان را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود