Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس که امروز پیش از تمرین تصادف کرده بود، پس از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

طرفداری - سیامک نعمتی امروز در حالی که در مسیر رفتن به محل تمرین تیمش بود، تصادف کرد و به همین دلیل نه به جشن تولدی که قرار بود هم‌تیمی‌هایش برایش بگیرند رسید و نه توانست در آخرین تمرین قبل از سفر به دبی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، نعمتی اما در اواخر تمرین امروز پرسپولیس به محل تمرین آمد و با هماهنگی برانکو دقایقی به صورت اختصاصی مشغول تمرین شد.

نعمتی حدود 30 دقیقه در زمین دوید و استارت‌های کوتاه و بلند زد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در اولین نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قزوین در سال جدید گفت: طبق آمار منابع رسمی روند رشد آسیب‌های اجتماعی در استان متوقف شده و در بسیاری از مولفه‌ها در مقیاس آمار‌های کشوری و در مقایسه با جمعیت استان وضعیت بهتری در کاهش آسیب‌ها داریم.

کاظمی افزود: برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته با اهتمام پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از مسائل دیگر در حوزه آسیب اجتماعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، رصد هوشمند است که باید اطلاعات نسبت به آسیب‌های اجتماعی به طور دقیق و هوشمند شناسایی و جمع بندی شود.

کاظمی با بیان اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید بررسی‌های میدانی صورت بگیرد تا نگاه ما دقیق‌تر شود، ادامه داد: در موضوعات کارگروه که دارای اهمیت ویژه‌ای هستند سلسله اقدامات عملیاتی باید صورت گیرد، باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و با دستگاهی که در سال جاری همراهی قانونی را نداشته باشد برخورد می‌شود.

این مسئول بیان کرد: لازم است همه دستگاه‌ها با توجه به وظایفی که قانون برای آنها مقرر کرده برای مقابله با معضلات اجتماعی از ظرفیت‌های خود استفاده کنند، چراکه پیگیری نکردن و پاسخگو نبودن می‌تواند مشکلات روی مزمن‌تر کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین عنوان کرد: قبل از پایان سال، سلسله جلساتی در حوزه برقراری امنیت و کاهش برخی از جرایم داشتیم و تصمیم‌هایی گرفته شد که به واسطه آن در ایام تعطیلات با کاهش برخی از جرایم در قزوین روبه‌رو بودیم.

به گفته کاظمی، در استان قزوین بیش از ۳۰ درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادان متجاهر است، به هرحال مساله سرقت یکی از مهمترین عوامل نارضایتی در کشور تلقی می‌شود که در استان قزوین با تدبیر درست میزان آن را کاهش دادیم.

کاظمی با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت کمپ ماده ۱۶ نیز تصریح کرد: در راستای ضمانت اجرایی تصمیمات، شهرداری تعهد دارد که ۵ هکتار زمین به کمپ ماده ۱۶ اختصاص دهد، باید این مساله رسیدگی شود و این کمپ را طبق موارد تعیین شده ایجاد کنیم، ایجاد اشتغال برای معتادین متجاهر توسط این کمپ سبب عدم بازگشت معتادان به جرایمی مانند سرقت خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: ما از نعمت وجود ولایت فقیه و نعمت وجود نیرو‌های مسلح مقتدر و عزت آفرین برخوردار هستیم، آنچه که دیدیم و همه دنیا به ویژه اشرار عالم به سرکردگی آمریکا و انگلیس آن را تجربه کردند، بی‌نظیر بود و تحولات سیاسی را در حوزه بین المل رقم زد که جا دارد از همه عوامل اقتدار آفرین به خصوص سپاه عزیز تشکر داشته باشیم.

معاون استاندار یادآور شد: عملیات وعده صادق نقطه عطفی است که آینده در بسیاری از معادلات بین المللی خودش را نشان می‌دهد، اگرچه این عملیات تاثیر بزرگ خود را نشان داده، اما در آینده نیز تاثیرات آن را خواهیم دید، ما این عزت و سربلندی را مدیون شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم و شهید سردار سلیمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم