Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: امنیت و اقتدار جامعه اسلامی مدیون تلاش خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با همه وجود برای نظم، آرامش و تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شهر یزد با تبریک 15 شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) و قدردانی از فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این افراد بدون وابستگی حزبی و گروهی تنها در راستای حفظ منافع نظام و مردم فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عمل به وظایف قانونی، دینی و انقلابی، بهره گیری از علوم و فنون جدید و اخلاص با حفظ استقلال کامل که جزو سرمایه آنها محسوب می شود به نقش آفرینی مشغول هستند.
رئیس شورای تامین استان یزد گفت: هوشیاری و تلاش جدی سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شکست توطئه های دشمنان در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شده است و این روند همچنان با بصیرت و درایت در راستای آرمان های نظام ادامه دارد.
طالبی خاطر نشان کرد: مقابله با گروهک های تکفیری و معاند، عرفان های نوظهور و فرقه های انحرافی و همچنین رصد و شناسایی انواع توطئه ها و خنثی کردن آنها از ثمرات فداکاری این سربازان مخلص است.
این مسئول سیاسی استان تصریح کرد: حراست از سرمایه های انسانی و داشتن سیستم اداری سالم و پویا و مبارزه با فساد اقتصادی و فرهنگی از دیگر ماموریت های اصلی وزارت اطلاعات و سربازان گمنام است که به خوبی انجام می گیرد.
رئیس شورای تامین استان یزد تصریح کرد: برای توسعه استان و رسیدگی به نیازهای مردم در بخش های مختلف به خصوص در عرصه سرمایه گذاری و اشتغال قطعا نقش امنیت و آرامش بر کسی پوشیده نیست که بین دستگاه های امنیتی با همکاری اقدام می شود.
استاندار یزد به فعالیت شورای تامین استان اشاره کرد و با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان بر تلاش بیشتر و بهتر و رصد مسائل و پیگیری مطالبات و همکاری با سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد.
طالبی گفت: انتقال آب به استان در کنار سایر مسائل جزو موضوع های مهمی است که طرح مطالعاتی جدیدی در این ارتباط انجام شده است، امیدواریم نیاز مردم و منطقه تامین شود.
نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي استاندار سربازان گمنام يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم

سردار حسین رحیمی در هفتمین روز از شروع سال جدید و در دهمین قرارگاه نوروزی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان داشت: باید از برکات و لحظات ماه مبارک رمضان در جهت تهذیب روح و انجام خدمت مضاعف به مردم استفاده کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قرارگاه باید جنبه راهبری و ستادی خود را تقویت و در راستای ماموریت‌های محوله و تعریف شده استان‌های مختلف را راهبری و مدیریت کند، بیان داشت: باید تلاش کنیم که در راستای تحقق شعار سال در بعد ایجابی به گونه‌ای اقدام کنیم که احساس امنیت در فعالان اقتصادی تقویت و باورپذیر باشد و در مقابل در بعد سلبی امنیت و امنیت روانی را از مفسدان و مجرمان اقتصادی سلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: باید امنیت و احساس امنیت را از قاچاقچیان کالا سلب کنیم و اجازه ندهیم که این مجرمان به راحتی امنیت اقتصادی مردم را با چالش روبرو کنند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مجرمان همواره تلاش دارند که به طرق مختلف قانون را دور بزنند و به اصطلاح دم به تله ندهند، خاطر نشان کرد: باید در حوزه مقابله و مبارزه با مجرمان و مفسدان اقتصادی حرکتی شتابان و رو به جلو داشته باشیم و ابتکار عمل را از آنان سلب کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه از فرصت‌های مسئولیت خود در مسیر خدمت هر چه بیشتر به مردم نهایت استفاده را ببرید، گفت:پلیس امنیت اقتصادی در حقیقت از ارکان اساسی و اصلی تامین امنیت اقتصادی کشور است که باید همه تلاش و توان خود را برای تحقق شعار سال «رشد تولید با مشارکت مردم» بکار ببندد و بطور حتم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های اساسی و تاثیر گذاری در این راستا برداشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سال گذشته اقدامات مهم و اثر گذاری را داشته است، افزود: در سال جاری باید با قدرت و با شتاب مضاعف ماموریت‌ها و راهبرد‌های تعیین شده را در راستای تحقق شعار سال بکار ببندیم و تلاش کنیم که سهم خود را در این مهم ایفا کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براشراف اطلاعات و لزوم بهره گیری از ظرفیت عظیم مردم در مقابله همه جانبه با مجرمان و مفسدان اقتصادی افزود: سال جدید برای پلیس امنیت اقتصادی، سال ایجاد نظم و امنیت در فضای تجاری و اقتصادی کشور و سال جهش برخورد با مفسدان و مجرمان اقتصادی است و با همت و جهاد و تلاش شبانه روزی و مضاعف به این مهم جامه عمل خواهیم پوشاند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری
  • درخشش آستان سید محمد (ع) مراغه در طرح آرامش بهاری
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • اولویت‌های جامعه کارگری در سال ۱۴۰۳