Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: طی دوران پربرکت انقلاب اسلامی همواره سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف خنثی کرده اند و امروز نیز که بخشی از دسیسه‌های بدخواهان نظام از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود، می‌طلبد این مساله را مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: این قشر از دلسوزان انقلاب اسلامی همواره در کنار نیروهای مسلح و نظامی به مراقبت از امنیت کشور و مرزها کمک کرده اند و اقدامات اثرگذارشان قابل تقدیر است.

دری نجف آبادی بیان کرد: آنچه امت اسلامی را با حضرت ولی عصر (عج) متصل می‌سازد، عبودیت و تقوای الهی است و همه ما باید این مهم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم. باید در آبادانی بیش از پیش مساجد به عنوان کانون‌های دینی بکوشیم، چراکه این مهم، تقویت و ارتقای معنوی جامعه را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران و همچنین فرارسیدن روز ارتش، خاطرنشان ساخت: آمریکا در شرایطی سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد که این نیروی انقلابی و همچنین ارتش، در امداد رسانی به مردم سیل زده کشور تمام توان خود را به کار گرفته اند. ارتش و سپاه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در تمامی عرصه‌ها رقم زده اند.

وی تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از ارتش و سپاه پاسداران به وضوح سخن گفته شده و این در حالی است که آمریکا با گستاخی تمام، به نیروی نظامی یک کشور که کاملاً قانونی است اهانت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ارتش و سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس همراه با ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمنان از اقتدار، عظمت و آزادی میهن اسلامی دفاع کردند و هم اکنون نیز در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند. ملت ایران نیز با این نیروهای نظامی همراه و حامی آنها هستند.

امام جمعه اراک با اشاره به اقداماتی که استان مرکزی برای کمک به نقاط سیل زده کشور انجام داده و بایستی انجام دهد، ابراز داشت: برمبنای وظایف محول شده، مسئولیت بازسازی بخش بزرگی از شوش و غرب رود کارون به سپاه استان مرکزی واگذار شده؛ همچنین مردم این استان تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل زده داشته اند.

کد خبر 4595074

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران

به گزارش همشهری آنلاین یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 840863 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه سوریه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی