Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تا ساعاتی دیگر باید در هفته بیست و ششم به مصاف پیکان برود.

تصاویر رختکن این تیم پیش از این بازی منتشر شده است که در آن جای خالی شماره یک این تیم یعنی محسن فروزان دیده می‌شود.

در این دیدار محمدرضا اخباری به عنوان گلر وارد زمین خواهد شد که شماره 97 می‌پوشد و در دیدارهای آتی شماره 1 در تراکتورسازی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های زیبای هفته بیست و سوم در رفسنجان و میان تیم‌های مس و پیکان برگزار شد؛ مسابقه‌ای که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و در نهایت ۴ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. تساوی دو بر دو مس رفسنجان و پیکان در شرایطی به دست آمد که هواداران فوتبال از نمایش هر دو آنها راضی بودند.

در شرایطی که روز جمعه هفته پیش رو قرار است بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شهرهای مختلف برگزار شود، بعد از آن شاهد بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهیم بود.

یکی از این مسابقه‌ها بار دیگر میان مس رفسنجان و پیکان تهران خواهد بود تا شاهد تکرار بازی جذاب گذشته باشیم. این بازی هم مثل لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود و این امید وجود دارد که باز هم بازی زیبایی را ببینیم.

گفتنی است؛ مس رفسنجان در مرحله گذشته از سد استقلال گذشت و پیکان تیم ستارگان بهمن تهران را شکست داد. مس و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی روز ۶ اردیبهشت ماه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • گفت و گو با بازیکنی که خواهرش معروفش کرد!