Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه از رییس قوه قضاییه خواست با بررسی میدانی با افراد خاطی و یا برخی از متولیان امور کم کاری و کوتاهی در جریان سیل برخورد قانونی کند.

وی افزود: در تابستان و در روزهایی که خشکسالی بسیاری از زمین های کشاورزی استان را تهدید می کرد،مردم تقاضای باز شدن سدها و سرازیر شدن آب به زمین ها را داشتند که این اتفاق رخ نداد و حالا با حجم انبوه آب رهاسازی شده از سدها مواجه هستیم که متاسفانه سبب خسارات فراوان به مردم و روستاییان شده است، وزارت نیرو باید در این زمینه پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبادان به مسئولان گفت: برای توسعه اشتغال به رونق تولید توجه ویژه و جدی داشته باشند، هیچ مدیری حق اخراج نیروهای بومی را ندارد،حتی اگر پروژه اقتصادی به اتمام رسید،تعدیل نیرو باید از کارکنان غیربومی آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: مراقب باشیم در جریان سیل اخیر و مشکلات اقتصادی از اهمیت و جشن های نیمه شعبان غافل نشویم و این روزهای ارزشمند و مقدس را پاس بداریم، چراکه دشمن به دنبال سواستفاده و ضربه به اعتقادات فرهنگی و مذهبی مردم است.

وی در آستانه میلاد حضرت ولیعصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان از زحمات جهادی این نیروهای مخلص و مقتدر قدردانی کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت: توجه جدی مردم و مسئولان به مساجد با هدف تربیت نیروهای ارزشی برای حرکت موثر در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ د

 برخورد با مسئولان کم کار در زمینه سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند