Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@22:46:29 GMT

برانکو اسم چهار بازیکن پرسپولیس را خط زد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۰۳۵

با اعلام برانکو 4 بازیکن تیم پرسپولیس همراه با این تیم به سفر دبی نخواهند رفت و در تهران ماندگار خواهند بود. آفتاب‌‌نیوز :  کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل الاهلی عربستان امشب در حالی راهی دبی خواهد شد که 22 بازیکن به این سفر خواهند رفت. برانکو برای سفر به دبی روی نام 4 بازیکن خط قرمز کشید تا این بازیکنان در تهران تمرینات خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل درویشوند، سیداحسان حسینی، سعید حسین‌پور و شایان مصلح 4 بازیکن تیم پرسپولیس هستند که امشب به دبی نمی‌روند و در تهران ماندگار خواهند بود.
منبع: خبرانلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برانکو بازیکن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر و در نخستین تجربه اوسمار به‌عنوان سرمربی در اراک با شکست تلخی رودررو شد.

در آن مسابقه که 26 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد سرخ‌ها در نهایت با یک سوپرگل از حریف خود شکست خوردند تا شرایط برای مدیران باشگاه پرسپولیس و انتخاب جنجالی‌شان در آن مقطع دشوارتر شود. در آن مسابقه پرسپولیس با وجود ارائه نمایشی قابل قبول شکست خورد ضمن اینکه در آن مقطع هنوز بازیکنان جدید نقل و انتقالات زمستانی با به جمع سرخ‌ها نپیوسته بودند یا مجوز بازی نداشتند.

از بازی آن روز پرسپولیس در اراک شهاب زاهدی که مهاجم اصلی بود و نبیل باهویی که به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد حالا جایی در پرسپولیس ندارند اما در عوض نفراتی مثل اورونوف، آل‌کثیر، بابایی و عبدالکریم حسن می‌توانند به اوسمار کمک کنند تا خاطره آن شکست پاک شود. در عین حال پرسپولیس برای بازی حذفی جمعه امید عالیشاه را در اختیار نخواهد داشت چرا که مصدومیتش تا آن روز بهبود نخواهد یافت اما جالب اینجاست که عالیشاه در بازی هفته شانزدهم نیز به‌خاطر محرومیت غایب بود.

از لیست بیست نفره آن روز شاید وحدت حنانوف نیمکت‌نشین هم مجوز  حضور در سابقه جمعه را نگیرد  ضمن اینکه وضعیت برای بیرانند نیز نامشخص است.
با این حال اگر این دو بازیکن به دیدار جمعه نرسند توازن بین غایب‌ها و اضافه شده‌ها به ترکیب سرخ‌ها نسبت به دیدار دو ماه نیم قبل مقابل ایرالکو به‌هم خواهد خورد ضمن اینکه دانیال اسماعیلی‌فر هم در خطر محرومیت قرار دارد و اگر اینگونه شود شرایط برای اوسمار سخت‌تر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!