Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی با اشاره به نارضایتی مردم از وجود فساد در بخش‌های مختلف گفت: نحوه خدمت‌رسانی و انجام وظایف کارکنان در ادارات رصد و با تخلفات برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلی امام با اشاره به نامگذاری امسال به نام «رونق تولید» و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص خواستار ارتقاء کیفیت محصولات داخلی و افزایش رصایت داخلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان بهبود فضای کسب و کار را عامل اشتغال دانست و افزود: بازار آشفته امروز نیازمند تلاش دست اندرکاران برای کنترل قیمت و ثبات آن است.

 

وی با بیان اینکه دلالان موجب افزایش قیمت در بازار و نارضایتی مردم از وجود فساد در بخش‌های مختلف شدند تصریح کرد: برنجی که چند ماه قبل از کشاورزان خریداری شده امروز ازسوی برخی دلالان به دو برابر قیمت عرضه و سودهای آنچنانی را به جیب این زالو صفتان سرازیر کند.

 

آیت الله فلاحتی خواستار نظارت بر ادارات استان شد و بیان کرد: با به‌کارگیری نیروهایی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، نحوه خدمت‌رسانی و انجام وظایف کارکنان در ادارات رصد و با تخلفات برخورد شود.

 

امام جمعه رشت در ادامه با تبریک نیمه شعبان بر ترویج معارف مهدوی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید شرایط لازم جهت ظهور فراهم و برای ظهور آن امام همام مقدمه‌سازی کرد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه مبارزه با ظلم در ایام غیبت را داریم ادامه داد: امیدواریم عدالت مطلقه که تنها برای امام زمان(عج) است، را شاهد باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سالروز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: بخشی از امنیتی که در درون و بیرون جمهوری اسلامی ایران داریم مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

 

وی به درخواست رئیس جمهور از مقام معظم رهبری مبنی بر برداشت ۲ میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به دولت فرمودند؛ از پنج درصد بودجه کشور و هفت درصد تسهیلات بانکی برای جبران خسارت های سیل استفاده شود و اگر کفایت نکرد با برداشت از صندوق توسعه ملی موافقت خواهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از ملت ایران در کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز مردم مانند سیل اخیر در صحنه حضور پیدا کردند و ملتی فداکار مانند مردم ایران در تاریخ نمی بینیم.

 

وی با بیان اینکه بیکاری معضل بزرگ جامعه امروز ماست، خاطرنشان کرد: می طلبد دولت در مدت باقی مانده در برنامه های خود بازنگری داشته باشد و نام نیک از خود به جا بگذارد.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیل خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب روز ارتش شبستان رژه روز ارتش ارتش خسارت سیل اردبیل فساد در ادارات نماز جمعه رشت مبارزه با تبعیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد در پیامی از حملات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است:

وَقَٰاتِلُواْ فِی سَبِیلِ ا... ٱلَّذِینَ یُقَٰتِلُونَکُمْ (۱۹۰ سوره بقره)

«بجنگید در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند»

به موجب آیه شریفه و ده‌ها آیه دیگر و بر اساس فرمان امام و مقتدای امت، رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «رژیم خبیث صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.» دلاور مردان سپاه پاسداران با حمایت ملت ایران در پاسخ شرارت‌های رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی، پاسخ محکم و سختی را به تجاوزگری‌های این سگ نگهبان آمریکا و اربابش در منطقه دادند؛ ما هم همراه با ملت بزرگ ایران حمایت خویش را از تصمیم شورای‌عالی امنیت ملی که با همراهی غیور مردان ارتش و حمایت ستادکل نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسید؛ اعلام می‌کنیم.

خبرنگار : علی کاوه

انتهای خبر /

کد خبر: 1227044 برچسب‌ها سپاه پاسداران رژیم صهیونیستی ایران

دیگر خبرها

  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • بی حجابی جامعه را در معرض فساد قرار می‌دهد/حمایت از اقدامات فراجا
  • بی حجابی جامعه را در معرض فساد قرار می دهد/حمایت از اقدامات فراجا
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران