Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@06:19:31 GMT

رهبر معظم انقلاب حامی انتخاب و رأی مردم است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۱۰۰

رهبر معظم انقلاب حامی انتخاب و رأی مردم است

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: رهبر معظم انقلاب حامی انتخاب و رای مردم است و همواره بر مسیر قانون وظایف ولایت فقیه را محقق می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به پرسش مردم نسبت به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به رفع فساد در کشور چه اقدامی انجام می‌دهند اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی ۱۱ وظیفه بر عهده ولایت فقیه است که تعیین و حفاظت از سیاست‌های کلان انقلاب اسلامی از وظایف قانونی آن شخص است  و رهبر معظم انقلاب نیز در این مسیر مصمم اهداف خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسات خصوصی و عمومی مشکلات کشور را به مسوولان تذکر می‌دهند و این مسوولان هستند که باید دقت عمل و تعهد در انجام وظیفه خود داشته باشند و نباید انتظار ما از ولایت فقیه بیش از حد قانون اساسی باشد.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم مسوولان کشور را انتخاب می کنند تصریح‌کرد: رهبر معظم انقلاب حامی انتخاب و رای مردم است و همواره بر مسیر قانون وظایف ولایت فقیه را محقق می‌کند و اگر مدیر و مسوولی در جایگاهی کم کاری می‌کند این باید توسط مردم مورد توجه قرار گیرد که در انتخابات ها بهترین‌ها را انتخاب کنند.

وی ادامه‌داد: رهبر معظم انقلاب از دولت‌ها در تمامی دوران‌ها به دلیل اینکه در هر مقطع این اتفاق توسط انتخاب مردم بوده حمایت کرده و از آن‌ها پشتیبانی کرده‌اند ولی شبکه‌های ماهواره ای افکار عمومی را به سمت انتخاب افراد ناشایسته هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رعایت اصول در مذاکرات و نبرد با داعش در بیرون مرزها از توصیه ها و فرامین رهبر انقلاب بوده است خاطرنشان‌کرد: پیش بینی  جنگ با داعش در داخل کشور را ولی فقیه پیش بینی کردند و به همین دلیل به سپاه برای مبارزه با این گروه تروریستی در سوریه دستور داده شد.

کریمی با بیان اینکه بعضی مسوولان آگاهانه و یا ناآگاهانه فرامین رهبری را مورد بی توجهی قرار می‌دهند گفت: چنین اقدام و تصمیم توسط هر مسوولی خیانت به نظام و خون شهداست و باید چنین جریانی اصلاح شود.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در عرصه بین الملل افزود: دشمنان وجود ولایت فقیه و شخص امام خامنه ای را مانع تحقق اهداف خود می دانند و پس از جنگ ۳۳ روزه اجلاسی در اسراییل برای بررسی این شکست تشکیل شده که یکی از دانشمندان خارجی به نقش ولایت فقیه و نظام مدیریتی شیعه در این شکست اشاره کرده است.

وی به جشن اعیاد شعبانیه و رعایت حرمت‌های اسلامی در طول سال اشاره کرد و گفت: جامعه امروز بیش‌ از پیش‌به شادی و نشاط نیاز دارد اما باید تعریف مشخصی از شادی ارائه شود زیرا شادی غیر از بداخلاقی‌های فرهنگی است.

امام جمعه موقت تیران ادامه‌ داد: شادی و نشاط باید همراه با رعایت اخلاق باشد و ارزش های اسلامی و دینی را مورد خدشه قرار ندهد از این جهت باید حرمت‌ها نگه داشته شود و در ماه های سال همواره به این موضوع توجه شود که از جمله آن‌ها رعایت حرمت ماه مبارک رمضان است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تيران و كرون خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • به‌به، به‌به، به این ژن خوب... | خواندن شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب