Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه بابیان اینکه عصبانیت دشمن از سپاه به دلیل مبارزه این نیروی مردمی و ولایی با داعش و نابودسازی اهداف استکباری در منطقه است، اظهار کرد: دشمن در حالی اندیشه خاورمیانه جدید را در سر می‌پروراند که با ایجاد داعش کوشید تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا است، گفت: سپاه به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های امنیت منطقه، تصور استکبار جهانی برای ایجاد خاورمیانه بزرگ را باطل کرد، از آن رو که آمریکا خودش تروریست پرور است، سپاه را به عنوان سازمانی تروریستی معرفی می‌کند.
امام جمعه شاهرود در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه اعتقاد به مهدویت باید همراه با عمل باشد چرا که معتقدیم آرمان مهدویت بدون عمل صالح امکان‌پذیر نیست، افزود: در نیمه شعبان، بعضاً صحنه‌های خوبی در گوشه و کنار شهر دیده نمی‌شود و درباره آن‌ها باید گفت: متأسفانه این شادی‌های تصنعی زودگذر خوب نخواهند بود در نتیجه می‌بایست در این ایام، به اصل ظهور توجه بیشتری صورت گیرد.
امینی بابیان اینکه امروز خطر انحراف از مهدویت در دستور کار دشمنان است که البته در قبال آن باید هوشیار بود، اضافه کرد: باید بسیار مراقب بود و این تمدن انسان‌ساز را یاری کرد که در این راه جوانان بیشترین سهم را خواهند داشت.
وی بابیان اینکه بروز تمدن آخر زمانی با حضور جوانان در عرصه امکان‌پذیر است، عنوان کرد: تمدن آخر زمانی و توفیق خدمت امکان‌پذیر نیست مگر آنکه جوانان وارد میدان شوند لذا این اهمیت است که سبب می‌شود تا رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم مدام به موضوع جوانان بپردازند.
امام جمعه شاهرود بیان کرد: می‌بایست از نظام‌های ظالمانه عبور کرد تا بتوان به آرمان‌های آخرالزمانی دست‌یافت که در این بین راه رسیدن به سعادت، عامل مهدویت است.
امینی اضافه کرد: یکی از سنت‌های خوب قبل از ماه رمضان آماده‌سازی مساجد برای این ایام محسوب می‌شود که درباره آن باید گفت: نظافت و تمیز کردن مساجد به واقع هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری معنوی به شمار می‌رود که معتقدیم این سنت می‌بایست در تمام طول سال اجرایی شود.
وی بابیان اینکه نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان و تشکیل سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز است، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌هایی که در امینت کشور بسیار نقش‌آفرین است وجود همین سربازان گمنام امام زمان (عج) محسوب می‌شود که در این دهه‌های اخیر برای تأمین امنیت مرز‌های کشور زحمات بسیاری کشیدند.
امام جمعه شاهرود به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در دیدار با روحانیان اشاره کرد و افزود: امت اسلام امروز بر سر دوراهی عمل به قرآن یا کرنش در برابر مستکبران قرار دارد که هزینه کرنش بسیار بیشتر از عمل به قرآن خواهد بود و چه‌بسا نتیجه آن را در سران کشور‌های اسلامی که از قرآن دور شدند می‌توان مشاهده کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: در سفر مقام عالی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان دولتی به شهرستان شاهرود یک طرح درمانی افتتاح و یک طرح دیگر هم کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در این سفر پروژه پایگاه سلامت فدک در یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع پروژه قابل افتتاح امروز عصر با حضور مسئولان دولتی است.

بهادری بیان کرد: برای این طرح ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و پنج هزار و ۷۶ نفر نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه چند پروژه عمرانی و بهداشتی و درمانی در مجموعه علوم پزشکی شاهرود نیز در سفر استانی هیأت دولت مورد بازدید قرار می‌گیرد، گفت: یکی از این طرح‌ها پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این طرح هفت هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد، ابراز کرد: -پروژه مرکز غربالگری، تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از دیگر طرح‌های قابل بازدید است.

بهادری با بیان اینکه هیأت دولت سیزدهم همچنین در سفر به شاهرود از پروژه بلوک زایمانی و LDR، بیمارستان امام حسین(ع) با زیربنای یک هزار و ۶۴۰ متر مربع بازدید خواهد کرد، تاکید داشت: پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مجموعاً سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک سوم از آن تأمین شده است.

وی افزود: پردیس فناوری‌های سلامت شاهوار دیگر طرحی است که امروز عصر با حضور اعضای هیأت دولت در قالب سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان در شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 6081762

دیگر خبرها

  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند