Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه تلویزیونی وادی عشق به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان در امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمینی شهر، برنامه تلویزیونی وادی عشق ویژه برنامه ولادت امام زمان حضرت مهدی (عج) به صورت زنده از آستان مقدس امامزاده سید محمد بن زید بن امام علی بن الحسین (ع) در خمینی شهر از شبکه پنج اصفهان پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خمینی شهر به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) روز شنبه 31فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا همراه با جنگ شادی، اهدا جوایز و نورافشانی با حضور زائران این آستان مقدس برگزار می شود.

/

پایان پیام/556

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب روز ارتش خبرگزاری سیل رژه روز ارتش شبستان خسارت سیل ارتش میلاد حضرت مهدی عج میلاد امام زمان عج نیمه شعبان خمینی شهر صدا و سیما اوقاف و امور خیریه تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم

ویژه برنامه شکوفه‌های آسمانی ویژه کودکان ۴ تا ۱۱ سال در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های آموزنده و شاد عصرها و شب‌ها در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه «شکوفه های آسمان» در طول ماه مبارک رمضان برای کودکان 4 تا 11 سال در حرم مطهر برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه همه روزه عصرها از ساعت 13 تا 16 و شب‌ها از ساعت 21 تا 23 در صحن صاحب الزمان (عج) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود و کودکان می‌توانند از برنامه‌های این بخش استفاده ‌کنند.

برنامه های کودکانه قصه گویی، نقاشی، رنگ آمیزی، طراحی کودکانه، اجرای مسابقه، ایجاد خلاقیت، پخش انیمیشن، اجرای نمایش و اجرای جنگ شادی از جمله بخش‌های ویژه‌برنامه شکوفه‌های آسمان است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری
  • درخشش آستان سید محمد (ع) مراغه در طرح آرامش بهاری
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) در امامزاده سید بهلول خوی + تصاویر
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان