Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگوی نقل و انتقالاتی کهکشانی‌ها در تابستان تا حدود زیادی مشخص است.

طرفداری - رئال مادرید با خرید قریب الوقوع ادن هازارد، تقریبا ترکیب خط حمله‌اش را بسته اما باز هم یک جای خالی برای استفاده از اتفاقات بازار نقل و انتقالات دارد.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، وینیسیوس، بنزما، رودریگو، آسنسیو و هازارد ترکیب مدنظر باشگاه برای خط حمله است که حضورشان در لیست قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریانو دیاز به فروش می‌رود و براهیم دیاز هم به تیم دیگری قرض داده خواهد شد. احتمال دارد لوکاس وازکز در تیم ماندنی شود. این خط حمله هنوز از سوی باشگاه تکمیل نشده است. برخی مدیران اعتقاد دارند تیم نیاز به یک گلزن مادرزاد چون لوکا یوویچ دارد و از همین رو مهاجم صربستانی آینتراخت اولویت و گزینه اصلی باشگاه در صورت تصمیم برای خرید یک شماره 9 است. اما یک جای خالی هم برای استفاده از اتفاقات احتمالی بازار نقل و انتقالات وجود دارد.

منظور نیمار است. رئال مادرید هنوز رویای داشتن این ستاره را در سر دارد و به همین نمی‌خواهد در تصمیم گیری‌هایش عجله کند تا اگر تغییری در برنامه‌های نیمار به وجود آمد و خریدش در دسترس بود، اقدام کند. گرچه رئال به خوبی از دشواری چنین انتقالی خبر داشته و دارد و اکنون هم بحث خرید او نیست و تنها عدم عجله در انتخاب مهاجم بعدی تا زمان مشخص شدن وضعیت نیمار است. از طرفی باشگاه قصد ندارد رودریگو را در تابستان به تیمی دیگر قرض بدهد یا حتی از او در تیم دوم استفاده کند و برنامه این است که این مهاجم برزیلی از روز اول در تیم اول باشد. نکته دیگر اعتمادی است که باشگاه به وینیسیوس دارد و در مادرید بر این باور هستند که او می‌تواند در فصل پیش رو به نقطه اتکای تیم در خط حمله تبدیل شد و طی سالیان آتی به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ تبدیل شود.

در مجوع برنامه مشخص است. زیدان لیستی می‌خواهد که بتواند درست مثل فصل 2016/17 دو تیم کامل داشته باشد و بدون نگرانی از غیبت هر یک بازیکنان اصلی و یا حتی چند نفر از آنها، از ذخیره‌ها استفاده کند. در واقع زیزو نیمکت نشین‌هایی با سطحی نزدیک به تیم اصلی می‌خواهد تا دستش برای استفاده از سیستم چرخشی کاملا باز باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد