Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

 

دکترین انتظار فرج امید به آینده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه همه ادیان منتظر یک منجی هستند، اظهار داشت: از آنجا که هر عملی عکس العملی دارد این عالم نسبت به آنان که در مسیر ظلم و ستم قرار دارند و سیاست‌های آنان بر این مبنا بنا نهاده شده عکس العملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آیت الله علما این مشعل هدایت، مقاومت و ایستادگی و شکننده ظلم و ستم و فساد و تجاوز و تعدی بالاخره روزی بساط ظلم و ستم را برمی چیند بر همین مبناست که امیر المومنین علی علیه السلام فرمود یک اسوه باشید.

آیت الله مصطفی علما با بیان اینکه باید خودمان زمینه‌ساز ظهور باشیم که در این میان نیز آیات و روایات زیادی نقل شده خاطرنشان کرد: باید عمل و کار ما، سبک زندگی و آینده نگری و سیاست ما همگی دلیلی بر منتظر بودن ما باشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه کسی که چنین سطحی از آمادگی دارد مانند آن است که در اتاق تصمیم گیری امام زمان نشسته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر باید گفت کسی که منتظر فرج است مثل این است که در خدمت رسول خدا باشد و در رکاب ایشان از حریم اسلام و دین دفاع می‌کند.

آیت الله علما با بیان اینکه فلسفه ظهور حضرت حجت (ع) تحقق عدالت و قسط است و عمل ما نیز باید حکایت از این معنا داشته باشد گفت: یکی از اهداف اساسی انقلاب اسلامی این است که ما زمینه ساز ظهور باشیم و به همین گونه رفتار و عمل کنیم.

آیت الله علما سیل اخیر را امتحان خوبی دانست که در آن ارتش، سپاه و نیروهای بسیجی و انتظامی حضور داشتند و با آمادگی کامل به مردم خدمات‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان به معنای عید امید است افزود: در گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری ۳۵ مرتبه به جوانان اشاره شد که باید به آینده امیدوار باشند زیرا آنان امید آینده هستند و مسئولیت‌های آینده متوجه آنان است.

آیت الله علما گفت: اینکه مقام معظم رهبری سال را به نام رونق تولید نامگذاری کرده یعنی باید به آینده امید داشته باشیم در واقع دکترین انتظار فرج نیز امید به آینده است بنابراین همه باید در راستای رونق تولید تلاش کنیم و با فساد و سوداگری مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیمه شعبان یعنی مقابله با فساد، سوداگری و خروج دولت از تصدی گری خاطرنشان کرد: دولت باید با حساب و کتاب و با دقت و اصلاح اصل ۴۴ قانون اساسی، برون سپاری کند و این برون سپاری به صورت واقعی و نه صوری باشد.

آیت الله علما گفت: همچنین باید نسبت به اصلاح نظام بانکی که از تأکیدات مقام معظم رهبری و به نفع مردم است، اقدام شود اینها به معنای عید نیمه شعبان است و سبب محکم شدن آینده و قوی بودن نظام و اسلام خواهد شد.

آیت الله علما با بیان اینکه باید با همسایه‌ها هم ارتباط داشته باشیم و با آنها معامله کنیم گفت: اینها همه نویدبخش امید و معنای واقعی عید نیمه شعبان است در این میان نیز امیرالمومنین همیشه به امید به آینده تاکید داشتند البته در همه ی مذاهب هم به این معنا توجه می‌شود.

وی با اشاره به بیانات امیرالمومنین برای دعوت همگان به تقوا و با تاکید بر اینکه همه برای بندگی و اطاعت از خداوند خلق شده‌اند عنوان کرد: روز یکم اردیبهشت با نیمه شعبان به عنوان سالروز ولایت حضرت مهدی و روز جهانی مستضعفین مصادف شده است.

آیت الله علما با یادآوری شعار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه شرق و غرب می میرد اما حمایت از مستضعفین نمیمیرد گفت: در همان سال سه میلیون نفر مقابل کاخ سفید شعار حمایت از امام راحل را سر دادند.

وی افزود: این روز روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان است افرادی که خدمات ارزنده را به کشور ارائه کردند و در کشور رکن اساسی هستند اما جز دعا کاری برای آنان نمی‌توانیم بکنیم اینها از روز اول انقلاب تا امروز حق بزرگی بر گردن نظام دارند همچنین این روز سالروز بزرگداشت سعدی شاعر حکیم است.

آیت الله علما با بیان اینکه روز دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه به فرمان امام راحل در سال ۵۸ بوده گفت: از همان روز سپاه مورد بغض و کینه دشمنان بود چون سپاه از متن انقلاب برخاسته البته ارتش هم از قبل بوده و بنیان گذار انقلاب هم با تمام وجود از ارتش حمایت کردند.

آیت الله علما با بیان اینکه سپاه یک سازمان نیست بلکه در هر جایی که لازم باشد حضور یافته عنوان کرد: خدمات سپاه محدود به دوران جنگ نیست در سایر ایام از جمله در بحران سیل و زلزله نیز خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ و آغاز تأسیس رادیو در سال ۱۳۱۹ در روز دوم اردیبهشت افزود: روز پنجم اردیبهشت ماه آغاز هفته کار و کارگر است؛ کارگران سهم بسزایی در این کشور دارند و خدمات بسیار ارزنده‌ای را چه در دوران جنگ و چه بعد از جنگ داشته‌اند همچنین روز پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس است.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسابقات قرآن و دیدار با سران ارتش بیان کرد: معظم له با پرسش از دنیای اسلام مبنی بر اینکه امت اسلامی بر سر دوراهی عمل به قرآن یا کرنش در برابر مستکبرین قرار دارد که شما قضاوت کنید باید تابع خدا و رسول باشیم یا کفار؟ باید بعثت رسول خدا را بپذیریم یا تسلیم در برابر مستکبرین.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب اگر بخواهیم راه خدا را در پیش گیریم خالی از خطر نیست باید در این راه جانفشانی کرد و فشارهای اقتصادی و محاصره اقتصادی را تحمل کرد مانند هر آنچه که به رسول اکرم تحمیل کردند بر ما هم تحمیل شد.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب تمسک به قرآن را مایه عزت و قدرت مسلمین دانست گفت: ایشان برادران سپاه و ارتش را ید واحده ای برای دفاع از اسلام دانستند و فرمودند هر کاری که دشمن را عصبانی می‌کند درست است.

به گفته آیت الله علما معظم له اشاره‌ای به امداد رسانی به سیل زدگان داشتند که در آن ارتش و سپاه همه اسباب و ابزاری که داشتند برای خدمت به مردم پای کار آوردند که البته اینها یک نمونه از زنده بودن عید نیمه شعبان است.


در گام دوم انقلاب اسلامى آنچه که باید محقق شود مرحله دولت‌سازى و جامعه‌سازى است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از اسلام آباد خبر،  حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللى قرآن کریم گفت: امت اسلامى اکنون بر سر دوراهى عمل کردن به قرآن و یا ایستادن در برابر تعالیم قرآنى قرار دارد. راهى که امت را به تبعیت از قرآن دعوت مى‌کند همانند دوران بعثت حضرت رسول اعظم(ص) راهى خالى از خطر و بدون سختى نیست. براى عمل به دستورات قرآن، باید در برابر طواغیت ایستاد، باید جانفشانى کرد، باید سختى کشید و باید فشار اقتصادى و محاصره همه‌جانبه و... را پشت سر گذاشت. نتیجه پیمودن این مسیر پیروزى است. اما راه دوم، راهى است که در ظاهر دعوت به عافیت و سلامت مى‌کند. اما این عافیت و سلامت دروغین است. این‌راه در دنیا و آخرت به‌سوى جهنم ختم مى‌شود.

وی افزود: هزینه‌هاى سازش و کرنش در برابر دشمنان دین و ایستادن در برابر تعالیم قرآن کریم کم نیست؛ حتى کمتر از هزینه‌هاى مقاومت در برابر استکبار نیز نیست. چراکه مستکبران به کمتر از ذلت زیردستان و تابعان خود راضى‌شوند. ازاین‌روست که نوکران مستکبران در جهان اسلام نیز روز خوش ندارند و رویى به‌سوى موفقیت و سعادت و نخواهند داشت.

امام جمعه شهرستان بیان داشت:  امت اسلامى در برابر دو الگو قرار گرفته است و بر سر یک دوراهى است. الگوى اول؛ تبعیت از منش و روشى است که ملت ایران با انقلاب عظیم خود به ظهور رسانده است. الگویى مبتنى بر مجاهدت در راه سعادت و تلاش براى رسیدن به قله‌هاى ایمانى و کسب سعادت دنیوى و اخروى و الگوى دوم؛ الگو برخى کشورهاى وابسته منطقه و رژیم‌هاى منحوس متکى به غرب مانند آل سعود است که خلاف منطق قرآن عمل مى‌کنند و با طاغوت همدست مى‌شوند و به کشتار مسلمانان دعوت مى‌کنند.

وی تصریح کرد:  بسیارى از کج‌روى‌ها، بدفهمى‌ها، ناامیدى‌ها، خیانت‌ها، دشمنى‌ها و تسلیم شدن در برابر طواغیت، به‌علت دورى از قرآن، و معنویت و معرفت ناشى از آن است.  برخى سران کشورهاى اسلامى به دستورات قرآنى عمل نمى‌کنند و به‌جاى آن‌که «اشداءُ على الکفار» باشند، نوکر و دنباله‌رو آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و به‌جاى «رحماءُ بَینَهُم»، زمینه‌ساز اختلاف‌ها و جنگ‌ها همچون جنگ سوریه، یمن و کشتار مردم مسلمان شده‌اند.

حجت الاسلام مهری به مناسبت نیمه شعبان  ولادت باسعادت منجی عالم بشریت  امام زمان عج وروز سربازان گمنامامام زمان گفت: میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام آن حضرت فرصت مناسبی است تا از خدمات سربازان گمنام امام زمان و مجاهدت‌های خاموش وتلاش‌های بی‌وقفه  آنهادر پایگاه عظیم مبارزه و جها د و خدمات آن عزیزان در تأمین امنیت کشور تقدیر و تشکر ‌نمائیم. این عید بزرگ فرصت مغتنمی است تا یادی از فداکاری ها، ایثار و شهامت مردانی کنیم که به دور از هیاهوهای رسانه ای و تبلیغاتی، عاشقانه، افتخار سربازی گمنام و با اخلاص امام زمان(عج) را دارند.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: حوزه امنیتی کشور با تغییر دولت‌ها و تغییر جریانات سیاسی تغییر نخواهد کرد؛ سربازان گمنام امام زمان(عج) متعلق به اصل نظام هستند نه گروه‌های سیاسی/ با تلاش نیروهای وزارت اطلاعات امروز ما دارای قوی‌ترین سیستم امنیتی منطقه وجهان هستیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در روز شمار تاریخ انقلاب اسلامى که مصادف است با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به فرمان حضرت امام خمینى(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامى بیان داشت: ضرورت مقابله با اقدامات براندازانه قدرت‌هاى سلطه و گروهک‌ها و جریان‌هاى ضد انقلاب که از همان روزهاى آغازین پیروزى انقلاب اسلامى، تحرکات خود را براى تجزیه ایران و براندازى نظام نوپاى جمهورى اسلامى آغاز کرده بودند، سبب شد که تشکیل نهاد سپاه پاسدران انقلاب اسلامى در دستور کار رهبرى وشوراى انقلاب وحتى دولت موقت قرار گیرد- قابلیت‌ها وکارآمدى سپاه در حفظ انقلاب ودستاوردهاى آن و ایثار، فداکارى و رشادت پاسداران براى تحقق آرمان‌هاى انقلاب سبب گردید

وی عنوان کرد :اکنون که انقلاب اسلامى بعد از چهل سال عمر با برکت خود وارد گام دوم خود شده است، تهدیدات اخیر دشمنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به‌ویژه تلاش کاخ سفید در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌هاى تروریستى، اهمیت نقش سپاه در خنثى‌سازى تهدیدات دشمنان در شرایط کنونى علیه نظام اسلامى را بیش از پیش روشن مى‌کند.

امام جمعه شهرستان بیان داشت:  امروز با توجه با عملکرد ۴۰ ساله سپاه از دفع خطر گروه‌هاى تجزیه‌طلب سال‌هاى اولیه پیروزى انقلاب اسلامى گرفته تا مدیریت ۸ ساله جنگ تحمیلى تا سازندگى کشور با تمام توان و ارتقاء توان نظامى بازدارنده و حضور در میان مردم زلزله زده و سیل زده کشور و آرامش دهنده آلام آن‌ها، دیگر بر کسى پوشیده نیست که سپاه فراتر از یک نهاد انقلابى عمل کرده است و در واقع، مصداق این سخن امام راحل قرار گرفته که «اگر سپاه نبود، کسشور هم نبود.

حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب به مناسبت 5 اردیبهشت؛ آغاز هفته «کار و کارگر» اظهار کرد:کارگر ایرانى محور اصلى تحقق شعار رونق تولید هم‌ترین ارکان‌هاى پیشرفت هر کشور، «کارگران» هستند که با تلاش و کوشش خود چرخ‌هاى تولید کشور را در صنایع مختلف به حرکت در مى‌آورند. به‌همین‌دلیل جایگاه این قشر زحمتکش از جامعه همواره ستودنى و حائز اهمیت است؛ جایگاهى که در فرهنگ و آموزه‌هاى دینى نیز از سوى اولیاى دین به آن توجه خاص شده و به تبع آن، نظام اسلامى و رهبر فقید آن حضرت امام خمینى(ره) بر بزرگداشت و پاسداشت آن توجه داشته و آن‌را ارج نهاده‌اند. حضرت امام خمینى(ره) درباره جایگاه قشر کارگر در نظام اسلامى مى‌فرمایند: «دو قشر از ملت ستون فقرات کشور و انقلابند. یک قشر، قشر کارگر که با مجاهدات پیگیر خود، قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار خود انقلاب را به پیروزى رساندند و بعد از انقلاب هم آن‌ها هستند که با کوشش خود و جهاد خود در راه اسلام این انقلاب را به پیش مى‌برند و من امیدوارم که کوشش آن‌ها در پیشگاه مقدس خداى تبارک و تعالى مقبول باشد و سرفراز باشند.

وی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامى آنچه که باید محقق شود، مرحله دولت‌سازى و جامعه‌سازى است. آنچه که موتور محرک و پیشران این حرکت است، نیروى انسانى ترببت شده است، که محور اصلى آن، عنصر بى‌بدیل «جوان» است که تربیت یافته مسجد هستند. کارگزاران و فعالان مساجد به‌ویژه امامان محترم جماعات و نهادهاى دست اندرکار امر مسجد باید با ایده پردازى‌هاى هوشمندانه و طراحى‌هاى آینده نگرانه و اقدامات سازنده، سهم مساجد را در گفتمان‌سازى، ادبیات پردازى در عرصه‌هاى هفتگانه تعریف کنند. عرصه معنویت و اخلاق و سبک زندگى به‌عنوان دو عرصه‌ى محورى باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

سربازان گمنام امام زمان(عج) مدافعان بیدار و بی ادعای امنیت کشور هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بااشاره به دیدگاههای مختلف پیرامون پایان تاریخ و چشم انداز نهایت تمدن بشری اظهارداشت : جهان عرب امروز مدعی فرارسیدن پایان تاریخ است و لیبرال دموکراسی را بعنوان غایت نهایی و آمال متعالی تحقق یافته انسان غربی معرفی می کند.

وی بابیان اینکه این موضوع در ادبیات دینی و آموزه های اسلامی ما در ذیل مبحث مهدویت مورد بررسی قرارگرفته است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب الگویی را تحت عنوان مراحل پنجگانه تحقق تمدن اسلامی مطرح فرمودند که به نحوی می تواند الگویی برای تفهیم مهدویت و ترسیم آینده جهان مبتنی بر جهان بینی توحیدی و تبیین جایگاه نظام اسلامی و ملت ایران در این فرآیند باشد.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : فرایند دستیابی به تمدن اسلامی بر اساس دیدگاه رهبری شامل وقوع انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه و کشور اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی می شود که اکنون ما در دوران ایجاد دولت اسلامی قرار داریم.

فاطمی نسب ادامه داد: بدون شک رسیدن به مرحله ایجاد تمدن اسلامی رسیدن به زمان ظهوری است که مقدمات آن فراهم گردیده و در آن شرایط امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پرچم هدایت تمدن اسلامی را بر عهده خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه جوانان بعنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب مقدمه سازان ظهور هستند اذعان داشت : جوانان در صف اول زمینه سازان ظهور هستند همانگونه که در متن بیانیه گام دوم به صراحت سخن از ورود به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

ایشان ظهور را نه یک حادثه بلکه یک فرآیند دانست و اظهارداشت : در بعضی از نگاه های انحرافی ظهور اتفاقی است که یکباره محقق خواهد شد و حاصل آن گسترش عدالت در جهان است رخدادی که بیرون از اراده آدمی شکل می‌گیرد اما حقیقت این است که ظهور یک اتفاق نیست بلکه فرآیندی است که برای تحقق گام به گام آن باید تلاش شود اگر منتظر آن به وظیفه خود عمل نکنند و برای تحقق ظهور تلاش نکنند بدون شک فرج و ظهور اتفاق نخواهد افتاد لذا اعتقاد به معنویت، آرمانی همراه با عمل می باشد.

خطیب جمعه شهرستان درادامه به مناسبتهای پیش رو اشاره کرد وبابیان اینکه نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است اظهارداشت : خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند "ما اراده کرده ایم که مستضعفان منت نهاده و آنها را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم" این آیه شریفه به صراحت از امامت و حکمرانی مستضعفان و پابرهنگان در عصر ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پیشوای مستضعفان سخن می‌گوید و پایان ستم و سلطه استکبار را نوید می دهد امروز یکی از شعارهای اصلی و اولیه انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان است.

وی ادامه داد : در عصر حاضر و در این اوضاع نابسامان امنیتی در مناطق مختلف جهان اگر کشور ما همچنان از گزند و حیله های شیطانی و شوم دشمنان اسلامی مصون مانده است باید به صراحت گفت که همه ما این نعمت بزرگ را مدیون و وامدار افرادی هستیم که مدال افتخار سربازی گمنام امام زمان(عج) را برسینه آویخته اند واین نام برای این مدافعان همواره بیدار و بی ادعا بسیار زیبنده می باشد.

ایشان ۲ اردیبهشت را سالروز تشکیل سپاه پاسداران را از دیگر مناسبتهای پیش رو دانست و گفت : قابلیت و کارآمدی سپاه پاسداران در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، ایثار ،فداکاری و رشادت پاسداران برای تحقق آرمان‌های انقلاب سبب شد که بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از گذشت دو سال از تشکیل آن فرمودند که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود."

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است

ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با بیان این نکته که فلسفه وجودی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی فدایی شدن است، گفت: «عملیات وعده» صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت، آمریکایی ها لفاظی ها را کنار گذاشته اند و این به برکت تفکر ولایی است.

سردار اباذر سالاری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در  شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اقدامات امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب اسلامی چیزی شبیه یه یک معجزه است. تاسیس نهادهای انقلابی با دارا بودن نگاه دوراندیش و حکیمانه، فراتر از عقل‌های مادی و دنیوی ما است.

وی عنوان کرد: در قبل از انقلاب، ایران دچار گرفتاری‌های بود مانند اینکه آمریکایی‌ها در این کشور به  منافع ما چشم طمع داشتند و کسی نمی توانست با آنها مقابله کند ولی امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب، نظام به حدی رسیده است که اگر کسی جسارت و نگاه چپ  به منافع جمهوری اسلامی نه تنها در خاک ایران بلکه در خارج  داشته باشد مورد تنبیه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: تفاوت حکومت  که بر گرفته از ارزش های اسلامی و اتصال به وحی و امامت  است با حکومت طاغوت را باید در استکبار ستیزی دانست.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه یک ضرورت است، گفت: تشکیل این نهاد از ابتدای انقلاب در خدمت رسانی و آگاهی به مردم، توطئه دشمنان را خنثی کرد و در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی ها و تقدیم بهترین ها بودیم و فلسفه وجودی سپاه فدایی شدن است.

سردار سالاری، با اشاره به اقدامات کمکی سپاه پاسداران در بلایای طبیعی، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بعد منطقه ای و جهانی نیز در مقابله با داعش و در امان ماندن مردم کشورهای اسلامی نقش محوری و بسزایی را داشته است.

وی اظهار کرد: قریب به ۶ ماه از حمله وحشیانه رژیم صهیونسیتی به مردم غزه می‌گذرد و روزی نیست که کودکان و زنان و مردان قتل عام نشوند و حتی آب و برق ندارند اما خبری از نهادهای حقوق بشری وجود ندارد.  بیش از ۳۰ هزار نفر در غزه کشته می شود هیچ اقدامی نمی‌کنند و آمریکا با سیاست دو گانه خود هر زمان بسته کمکی به این رژیم ارائه می کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی امید همه ملت ها و مسلمانان مظلوم جهان است، گفت: بعد از عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت؛ آمریکایی ها لفاظی ها را کنار گذاشته و این به برکت تفکر ولایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد