Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:34:46 GMT

تبلیغات استکبار جهانی برای سپاه‌هراسی است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۲۹۵

تبلیغات استکبار جهانی برای سپاه‌هراسی است

حجت‎الاسلام لیوانی گفت: استکبار جهانی با تبلیغات منفی به دنبال سپاه هراسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‎الاسلام «قاسم لیوانی» امروز(جمعه 30 فروردین) در خطبه‎های نماز جمعه ای هفته شهرستان گرگان اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال سپاه هراسی است و این در حالی بود که سپاه در حوادث و بلایا همچون دفاع مقدس در کنار مردم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت گرگان به میلاد با سعادت حضرت امام زمان(عجل الله تعالی) اشاره کرد و افزود: امیدواریم با ظهور آن حضرت زمینه عدل الهی در جهان ایجاد شود.

 

حجت‎الاسلام لیوانی سربازان گمنان امام زمان(عجل الله تعالی) در کشور برای ایجاد وحدت پرتلاش هستند، افزود:  استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و نیروهای نظامی است و این در حالی است که همه نیروهای مسلح برای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی پرتلاش هستند.

 

وی افزود:هیچ اختلافی بین نیروهای امنیتی و نظامی وجود ندارد و همه این نهادها در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند.

 

امام‌جمعه موقت گرگان با بیان اینکه خسارت سیل در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان بیش از استان‎های دیگر کشور بود، افزود: هیچ کسی تصور چنین سیل مخربی را در کشور نداشت.

 

حجت‎الاسلام لیوانی متذکر شد: این سیل منجر به آسیب زیادی به منازل مردم ، مزارع و زیرساخت‎های استان گلستان شد و امیدواریم دولت هرچه زودتر این خسارت‎ها را جبران کنند.

 

وی به لزوم پرداخت هرچه زودتر خسارت به کشاورزان سیل‎زده تاکید کرد و متذکر شد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بسیاری از مسئولان و فرماندهان نظامی و امنیتی در منطقه حضور یافتند و دستورات ویژه‎ای صادر کردند و همچنین با گفت‎وگو با مردمان سیل‎زده از آنها دلجویی داشتند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب روز ارتش رژه روز ارتش خبرگزاری شبستان ارتش خسارت سیل دکترین دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت خسارت سیل امام جمعه موقت گرگان استکبار جهانی سپاه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی شامگاه چهارشنبه در جمع فعالان فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان املش اظهار کرد: شناخت ظرفیت‌های فرهنگی مردم پایه از اهداف مهم سلسله نشست‌ها و دورهمی ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم گفتمان محوری جلسات و نشست‌ها بیان کرد: طرح مباحث و ایده پردازی‌ها در نشست‌ها می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی به تشریح رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت و اضافه کرد: رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان دین، انقلاب و کشور از مهم‌ترین رسالت‌های این سازمان است.

حجت‌الاسلام نجفی گیلانی با بیان اینکه عرصه فرهنگ همیشه مظلوم واقع شده است، افزود: متناسب با شرح وظایف به عرصه فرهنگ و هنر امکانات داده نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه الحمدلله دغدغه در مقابله با تهاجمات دشمن در مرزهای سرزمینی و در حوزه نظامی و دفاعی به بلوغ رسیده است، گفت: در بخش نظامی و دفاعی، هیچ کشوری جراَت مقابله با ایران اسلامی را ندارد اما در بخش‌های فرهنگی با تهاجمات بسیار گسترده‌تری روبرو هستیم که نیاز به تدبیر بیشتر مسؤولان کشور است.

وی حوزه فرهنگ و هنر را از پیچیده‌ترین بخش‌ها دانست و بیان کرد: همان اندازه که به درستی در حوزه نظامی توانستیم قدرت برتر باشیم باید در زمینه فرهنگی هم چندین برابر بیشتر از حوزه نظامی عمل کنیم.

حجت الاسلام نجفی گیلانی با بیان اینکه وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است، افزود: شناخت درست مسائل اجتماعی به غنا بخشی کارهای فرهنگی و هنری کمک می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه افکارسنجی از مهم‌ترین روش‌های شناخت مسائل اجتماعی است، گفت: با افکارسنجی درست و هوشمند نظام اولویت‌ها در کار فرهنگی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نوع فرایند تعاملی مردم با نهادهای حاکمیتی در انجام فعالیت‌های فرهنگی باید تغییر کند، افزود: نگاه خودپردازی به دستگاه‌های حاکمیتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اشتباه است و نتیجه نمی‌دهد و همچنین نگاه ابزاری به مردم هم فایده ندارد آنچه که مطلوب است هم‌افزایی و همکاری مجموعه‌های مردمی و حاکمیتی از برنامه‌ریزی تا اجرا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: اجتماع میلیونی اربعین نمونه کار فرهنگی و تبلیغی مردم پایه است.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه قرارگیری حاکمیت در کنار مردم به فعالیت‌های فرهنگی رونق می بخشد، گفت: نقش شتاب دهنده نهادهای حاکمیتی در انجام فعالیت‌های فرهنگی مردم پایه ضرورت دارد و باید مراقبت شود تا بیت المال جای مردم را نگرفته و در کنار مردم بوده نه جایگزین آنها نباشد.

کد خبر 6081619

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران