Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: برآورد اوليه مجموع خسارات سيل به تعاوني ها روستايي 12 استان کشور بيش از يک هزار ميليارد ريال است.

محمد جعفر کبيري روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: خسارت تعاوني ها در ايلام 70 ميليارد ريال احصا شده که در انتظار اعلام ميزان تسهيلات بلاعوض و تسهيلات ارزان قيمت دولت براي بانک هاي عامل هستيم و اميدواريم اين تسهيلات خسارت هاي ناشي از سيل را براي تعاوني ها پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در مرحله اول بحران مردم نيازمند بسته هاي غذايي، دارويي و بهداشتي هستند اما بايد سريعا به فکر احياء اشتغال از دست رفته و تامين معيشت آنها باشيم.
کبيري تاکيد کرد: تلاش شده با برنامه ريزي مناسب، در صورت احساس کمبود در سطح منابع ملي بتوانيم با مشارکت بانک توسعه تعاون و صندوق سرمايه گذاري تسهيلات و امکاناتي را در اختيار بنگاه هاي تعاون قرار دهيم.
وي با بيان اينکه هفته آينده دولت تسهيلات بلاعوض و ارزان قيمت را اعلام مي کند، گفت: قدم اول تا سقف 10 ميليارد ريال ضمات نامه براي تعاوني ها صادر خواهد شد..
کبيري تاکيد کرد: در حال رايزني و برنامه ريزي در سال 98 هستيم که بتوانيم اول تعاوني ها را تثبيت و در گام دوم تسهيلات را دراختيار طرح هاي نيمه تمام تعاوني هاي بالاي 80 درصد قرار دهيم و اشتغال فوري منطقه اي ايجاد کنيم.
وي تعداد تعاوني هايي که از لحاظ صورت هاي مالي فعال هستند را بيش از 90 هزار تعاوني با 1.7 ميليون شغل اعلام کرد.
7180/6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد

یعقوب محمدمرادی مدیر جهادکشاورزی حاجی آباد گفت: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی افزود: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران