Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی که گفته می شود به عنوان پیشگو ادعای بازگشت صدام را مطرح کرده بود در یکی از شهرهای اقلیم کردستان عراق دستگیر شده است. پلیس می‌گوید این فرد دستگیر نشده است بلکه مشکل روانی داشته و تحت درمان قرار گرفته است. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی تصویر فردی منتشر شده است که گویا در شهر رانیه مرکز اداره راپرین در اقلیم کردستان عراق ادعای پیشگویی داشته و بازگشت دیکتاتور معدوم عراق را مطرح کرده و بعدها توسط نیروهای پلیس دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پلیس محلی در این منطقه می گوید این فرد دستگیر نشده است بلکه به دلیل مشکلات روانی تحت درمان قرار گرفته است.

در بیانیه پلیس راپرین در اقلیم کردستان عراق آمده است که این فرد نه شیخ است و نه دستگیر شده است بلکه برای مداوا به مراکز درمانی تحویل داده شده است.

ادعای هوشیار زیباری و واکنش جریان حکمت ملی عراق

پس از آنکه هوشیار زیباری اعلام کرده بود جریان حکمت ملی عراق در پی سقوط کابینه عادل عبدالمهدی است، یک عضو ارشد این جریان به سخنان وی واکنش نشان داد.

صلاح عرباوی از سران جریان حکمت ملی عراق به سخنان هوشیار زیباری واکنش نشان داد و گفت: شما توافق خود را با عبدالمهدی اجرایی کنید اما نفت اقلیم را تحویل حکومت وی دهید.

بازی سیاست در اقلیم کردستان عراق و ماجرای دنباله‌دار تشکیل کابینه محلی!راه حل عراق برای نفت سرگردان اقلیم کردستان

وی خطاب به زیباری گفت: پیش از آنکه در نقش مدافع حکومت عبدالمهدی ظاهر شوید، روزانه 250 هزار بشکه نفت را تحویل حکومت دهید نه اینکه درآمدهای نفتی را به حساب حزب متبوعتان واریز کنید.

زیباری اعلام کرده بود که جریان حکمت ملی و حزب الدعوه در پی سقوط کابینه کنونی عراق هستند.

انتهای پیام/.

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیدعمار حکیم کردستان عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیدعمار حکیم کردستان عراق سیدعمار حکیم کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ثائر الجبوری» عضو یکی از کمیسیون‌های تخصصی پارلمان عراق تاکید کرد که این کشور پنج هزار مورد اقدام نظامی ناقض حاکمیت ملی خود را از سوی ترکیه ثبت کرده است.

وی افزود: در جریان این اقدامات ترکیه ده‌ها تن جان خود را از دست داده‌اند. ترکیه باید به این قبیل اقدامات خود از طریق یک توافق جدید که حاکمیت عراق را تضمین کند پایان دهد.

الجبوری تصریح کرد: نفوذ زمینی ترکیه در داخل خاک عراق بر اساس توافق آنکارا با رژیم بعث صورت می‌گیرد و باید متوقف شود.

وی بیان کرد: پرونده آب نیز که یکی از مهم‌ترین پرونده‌ها محسوب می‌شود باید در جریان سفر رئیس جمهور ترکیه به بغداد حل شود.

پیش از این «یاشار گولر» وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور به عراق سفر خواهد کرد. این سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6085228

دیگر خبرها

  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت