Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - مدير عامل شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه آبادان گفت: جايگاههاي عرضه سوخت منطقه آبادان در برابر وقوع سيل احتمالي ايمن شده و جاي نگراني وجود ندارد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه آبادان مجاهد آل کثير روز جمعه افزود:ايمن سازي جايگاههاي عرضه سوخت منطقه آبادان در برابر وقوع سيل و آبگرفتگي با احداث سيل بند انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با توجه به وقوع سيل در استان خوزستان و آبگرفتگي برخي محورهاي مواصلاتي  شهرهاي اين استان با احداث سيل بند در اطراف جايگاههايي که درمعرض خطر آب گرفتگي واقع شده اند اين جايگاه ها در برابر آبگرفتگي و ورود سيل  ايمن سازي شد.
وي اظهار داشت:در کيلومتر 60 جاده آبادان –اهواز 2 باب جايگاه عرضه سوخت با احداث سيل بند در اطراف آنها در برابر سيلاب احتمالي ايمن شدند همچنن در ورودي جاده خرمشهر به اهواز (جاده قديم امام صادق (ع) ) يک باب جايگاه سوخت وجود دارد که عمليات احداث سيل بند در اطراف آن به پايان رسيد .
آل کثير گفت:کار ايمن سازي کليه جايگاههاي عرضه سوخت تحت پوشش منطقه آبادان به خوبي انجام شده است .
6068/7104
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود

به نقل از  شهرداری قم،مهرداد روحانی،مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت:پس از پروژه ایمن‌سازی بلوار شهید خداکرم در سال گذشته، پروژه افزایش ضریب ایمنی خط BRT اتوبوس خیابان امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۳ مجدد در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم در این زمینه با بیان اینکه خیابان امام خمینی (ره) از قدیمی‌ترین محور‌های شهر قم و به‌عنوان خیابان حرم نمای قم شناخته می‌شود، اظهار داشت: در کنار این ویژگی‌ها، همچنین دستگاه‌ها و ادارات متعددی در این خیابان وجود دارد که تردد و پارک حاشیه‌ای بسیاری در این خیابان صورت می‌پذیرد.

مهرداد روحانی وزیری خاطرنشان کرد: وجود خط BRT اتوبوس درون‌شهری که جهت رفاه حال مسافران و زائران شهر مقدس قم خدمات‌رسانی می‌کند، در این خیابان دارای اهمیت و نقش مهمی در باز کردن گره ترافیکی جهت رفاه تردد و دسترسی آسان مسافران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در این خیابان دارد.

وی از اجرای فاز نخست ایمن‌سازی این خط اتوبوس تندرو در سال جاری، تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل این خیابان نبود زیرساخت‌های لازم است که با تلاش‌های سال‌های گذشته با اجرای پروژه‌های ترافیکی و عمرانی بخشی از این کمبود در حال رفع است و نیاز به زمان بیشتری دارد و در حال حاضر با توجه به این مشکلات می‌توان سطح ایمنی این خیابان را تا حد امکان بالا ببریم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایجاد سرعت کاه طبق مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان و درخواست مکرر پلیس جهت ایمنی کاربران شبکه شامل عابر پیاده و سواره خبر داد.

وی با بیان اینکه ایجاد سرعت کاه در مقابل سرپرستی بانک ملی ایران و همچنین در دونقطه قبل و بعد از خروجی پمپ‌بنزین این خیابان یکی از این اقدامات خواهد بود، اضافه کرد:آشکارسازی با نصب استاپر، تابلو‌ها و علائم ترافیکی در این خیابان برای بالابردن ایمنی عابرین و تردد خودرو‌ها به‌زودی صورت می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود