Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:01:41 GMT

ترکیب فولاد و صنعت نفت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۵۲۹

ترکیب فولاد و صنعت نفت اعلام شد

افشین قطبی و پائولو سرجیو بازیکنان فیکس خود برای هفته بیست و ششم لیگ برتر را مشخص کردند.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب آخرین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم های فولاد و صنعت نفت یک دربی استانی را در ورزشگاه فولاد آره نای شهر اهواز برگزار می کنند. دربی امروز برای فولاد فرصتی است به منظور تثبیت جایگاه ششم جدول و برای صنعت نفت هم حکم فرار از منطقه خطرناک جدول و راحت شدن خیال آبادانی ها از ماندن در لیگ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افشین قطبی ترکیب فولاد را برای این بازی به شکل زیر اعلام کرده است:


ناصر سالاری، ایوب والی، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، عارف آقاسی، میثم دورقی، مهدی زبیدی، رضا میرزایی، تاکوفومی آکاهوشی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا

 

پائولو سرجیو هم این نفرات را به زمین بازی می فرستد:


شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، وینیسیوس دی اولیویرا، فاخر تهامی، جعفر سلمانی، محمد قریشی و مصطفی احمدی

بازی فولاد و صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی فولاد و صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی