Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - فرمانداری آبادان مدارس ، مهدهای کودک و مراکز آموزش عالی این شهرستان را روز شنبه 31 فروردین تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری آبادان در نشست مدیریت بحران این شهرستان که روز جمعه در اروندکنار برگزار شد تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی ، مهدهای کودک و پیش دبستانی و نیز مراکز آموزش عالی آبادان ، اروندکنار و چوئبده در روز شنبه مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تصمیم در پی اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان آبادان در روز جمعه به مدت سه روز به دلیل احتمال سیلاب ناشی از مد دریا گرفته شده است.
به دلیل پیش بینی مد غیر طبیعی و بالا آمدن سطح آب رودخانه اروند رود، از روز جمعه در شهرستان آبادان وضعیت فوق العاده اعلام شد.
از اهالی حاشیه رودخانه های اروند و بهمنشیر خواسته شده هوشیار باشند زیرا احتمال وقوع مد اکبر وجود دارد.
شدت مد (بازگشت آب از دریا به درون رودخانه و نهرها) در نیمه ماه قمری و هنگام کامل شدن ماه، بیشتر از مدهای عادی است که به مد اکبر معروف است.
6068 / 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آبادان مد اكبر تعطيلي مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟