Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید جشن‌های نیمه شعبان باشکوه‌تر از همه اعیاد طول سال برگزار شود به استکبارستیزی مردم ایران اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران تا زنده است «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم این شهر در مسجد امام خمینی (ره) سمنان برگزار شد اظهار داشت: شعبان، ماه شادی‌ها و اعیاد خوب شیعیان است؛ اما بهترین شادی در ماه شعبان، میلاد امام زمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه جشن‌های نیمه شعبان هرساله در حال کم‌رنگ شدن است؛ بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های میلاد امام زمان (عج) در جامعه تأکید و تصریح کرد: تنها چراغانی معابر به مناسبت نیمه شعبان کافی نیست و باید جشن‌های نیمه شعبان در کشور به‌صورت مردمی و با حضور ذاکران اهل‌بیت و سخنرانان خوش‌بیان برگزار شود.

ارتقای سبک زندگی مساوی با حرکت در مسیر تمدن مهدوی است / رسانه بینش مخاطبان را در سبک زندگی افزایش دهدامام جمعه کرمانشاه: سپاه از روز نخست فعالیت مورد بغض و کینه دشمنان قرار گرفتتهران| رئیس‌جمهور نسبت به اجرای سند 2030 شفاف‌سازی کند

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان باید با جشن‌ها و اعیاد دیگر ایام سال متفاوت‌تر برگزار شود تصریح کرد: اگر نیمه شعبان کم‌رنگ شود؛ یکی از سرمایه‌های بزرگ شیعیان کم‌رنگ شده و درنتیجه شیعه کم‌رنگ می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن کریم عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند؛ امروز امت اسلام بر سر دوراهی «عمل به قرآن» و «کرنش در برابر مستکبران» قرارگرفته است.

وی عنوان کرد: امروز آل سعود با حمایت آل یهود و پشتیبانی شیطان بزرگ (آمریکا) و با تأسی به اسلام آمریکایی در حال بمباران مردم مظلوم یمن هستند؛ درحالی‌که ملت ایران با عمل واقعی به قرآن کریم، تا زنده است «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زند.

سپاه متعلق به همه مردم ایران است؛ همه ملت ایران سپاهی‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ترامپ فکر می‌کند با تروریست نامیدن سپاه می‌تواند (در داخل ایران) به جایی برسد؛ اما باید بداند همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل‌های ملت ایران جای داشته و متعلق به همه ملت ایران است و امروز همه ملت ایران پاسدار و سپاهی‌اند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به وقوع سیل در هفته‌های اخیر در برخی استان‌های کشور خاطرنشان کرد: امروز همه می‌بینند که ارتش، سپاه و روحانیت حضوری خوب و مناسب در مناطق سیل‌زده و برای کمک به سیل‌زدگان داشته‌اند.

وی با اشاره به حضور بیش از 600 طلبه و روحانی در مناطق سیل‌زده کشور تأکید کرد: این مهم نشان می‌دهد که سپاه، ارتش و روحانیت در همه عرصه‌های خدمتگزاری به مردم حضور دارند.

خطیب نماز جمعه سمنان با تجلیل از موج همدلی ملت بزرگ ایران در کمک به هم‌وطنان سیل‌زده کشور، از مردم ایران خواست تا کمک‌های آنان ادامه‌دار باشد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: سیل اخیر نشان داد که ارتش و نیروهای مسلح در همه میدان‌های خدمت به مردم حضورداشته و در قلب مردم جای دارند.

وی به در پیش بودن روز گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه‌ها و نقشه‌های شوم داخلی و خارجی دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند و هنگامی‌که فتنه‌ها خفه شوند؛ امنیت به مردم ایران هدیه می‌شود.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه خدمات وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی کشور در تأمین امنیت برای ملت ایران به حدی چشمگیر است که امکان بیان همه این خدمات وجود ندارد؛ به اهمیت دستگیری عبدالمالک ریگی با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و با تأکید بر لزوم همکاری مردم با نهادهای امنیتی برای تأمین امنیت پایدار در کشور تصریح کرد: مردم باید چشم و گوش سربازان گمنام امام زمان (عج) باشند و در هنگام احساس خطر، موضوع را به نهادهای امنیتی اطلاع دهند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به حادثه رانش زمین در منطقه حسین‌آباد کالپوش در شهرستان میامی، از حضور به‌موقع مسئولان و نیروهای مسلح برای کمک به مردم قدردانی کرد و افزود: اما امروز مردم این منطقه به سبب رانش زمین بی‌خانمان شده‌اند و نیاز به کمک بیشتر مردم و مسئولان دارند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است