Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@08:26:02 GMT

پایان ناکامی؛ کی‌روش دل هواداران سپاهان را برد!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۶۲۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، کی روش استنلی سوارز، مهاجم برزیلی و 31 ساله‌ی سپاهان با درخشش برابر سایپا در بازی خارج از خانه ای که با برد پرگل تیمش همراه بود، به صدر جدول گلزنان بازگشت.

این مهاجم سرزن و بلندقامت که هفته ها در امر گلزنی ناکام بود و اخیرا با از دست دادن صدر جدول گلزنان و خراب کردن دو پنالتی در دیدارهای اخیر روند بدی را طی می کرد، در بازی مقابل شاگردان علی دایی توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل دهد و با 14 گل برترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران تا بدین جا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش استنلی برای تصاحب کفش طلای لیگ برتر فوتبال ایران چهار دیدار نسبتا سخت مقابل پرسپولیس، ماشین سازی، پدیده و استقلال خوزستان پیش رو دارد که در این بین رویارویی کی روش و علیپور، دو مدعی اصلی آقای گلی در هفته ی بیست و هفتم، جالب توجه خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاهان اصفهان کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه «آویسپا» به مهاجم ایرانی است/زاهدی چگونه به ترکیب اصلی رسید؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» ژاپن در هفته هشتم لیگ ژاپن با گلزنی شهاب زاهدی موفق شد برابر تیم صدرنشین «سانفرسه هیروشیما» به تساوی یک به یک دست پیدا کند.

این مهاجم ایرانی در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و یک بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زد.

آویسپا در دیدارهای این فصل با یک مهاجم هدف به میدان رفته است و تا پیش از ورود شهاب زاهدی به این تیم، «ولینگتون» مهاجم ثابت تیم بود که بازیکنی ۳۶ ساله و اهل برزیل است در تیم‌هایی مثل «هوفنهایم» آلمان، گویاس برزیل، «بوتافوگو» برزیل و «ویسل کوبه» ژاپن سابقه بازی دارد. او در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ به مدت ۲ سال در آویسپا حضور داشت و در ۸۱ بازی ۳۱ گل به ثمر رساند.

او پس از جدایی از آویسپا به تیم‌های ویسل کوبه، بوتافوگو و شونان رفت و مجدداً از ابتدای فصل جاری به تیم سابقش برگشت.

تا پیش از ورود زاهدی به آویسپا، این بازیکن برزیلی مهاجم اصلی تیم بود اما حضور موفق زاهدی موجب شد بلافاصله بتواند خود را در ترکیب اصلی جای دهد و «ولینگتون» را نیمکت نشین کند.

زاهدی از هفته چهارم توانست نخستین بازی خود را برای این تیم ژاپنی و برابر «اف سی توکیو» انجام دهد و در حالی که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود به عنوان یار جانشین در دقیقه ۵۸ به جای «ولینگتون» وارد زمین شد. آویسپا در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد اما اتفاق خوشایندی که برای زاهدی افتاد این بود که توانست سازنده تک گل تیمش باشد.

در هفته پنجم آویسپا به مصاف «اوراوا ردز» رفت و در این مسابقه زاهدی برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و هرچند این بازی با شکست ۲ بر یک این تیم همراه بود اما زاهدی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند تا نخستین گلش در فوتبال ژاپن را ثبت کرده باشد. زاهدی در این دیدار ۵۹ دقیقه بازی کرد و سپس جای خود را به «ولینگتون» داد.

این تیم در هفته ششم برابر «کاشیما آنتلرز» قرار گرفت و زاهدی که در ترکیب اصلی قرار داشت موفق شد با گلزنی، موجب پیروزی یک بر صفر تیمش شود. زاهدی در این بازی در دقیقه ۷۳ جای خود را به «ولینگتون» داد.

در هفته هفتم هم زاهدی در دیدار با «ناگویا» در ترکیب اصلی قرار داشت و در دقیقه ۶۰ «ولینگتون» جای او را گرفت. این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به این ترتیب شهاب زاهدی در ۵ مسابقه برای تیمش ۳ گل و یک پاس گل به ثبت رسانده و این در حالی است که آویسپا در این فصل ۶ بار موفق به گلزنی شده است.

آویسپا در ۵ هفته اخیر، ۴ گل به ثمر رسانده است که هر ۴ گل با تأثیرگذاری مستقیم زاهدی همراه بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس خیلی زود توانست خود را به بازیکنی محبوب در میان هواداران تبدیل کند و اکنون تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن در این تیم شده است.

آویسپا هم اکنون در جدول رده بندی لیگ ژاپن با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم است.

کد خبر 6076611

دیگر خبرها

  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • پایان ناکامی‌های طارمی؛ ستاره ایرانی منجی پورتو شد
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • تکیه «آویسپا» به مهاجم ایرانی است/زاهدی چگونه به ترکیب اصلی رسید؟