Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:35:46 GMT

ایلام| امنیت جامعه از خدمات وزارت اطلاعات است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۶۳۱

ایلام| امنیت جامعه از خدمات وزارت اطلاعات است

امام جمعه ایلام گفت: ایجاد فصای همدلی و همبستگی و امنیت جامعه نشانه تلاش وزارت اطلاعات است. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزارشد، با تبریک ایام شعبانیه و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز تاسیس وزارت اطلاعات اظهار داشت: به خود و شما نمازگزاران عزیز توصیه به رعایت تقوی و استفاده  معنویت  ماه شعبان را دارم و امید دارم در این ایام مبارک دلها را با «انس به خدا» ،« معنویت» و الله بذکرالله تطمئن القلوب منور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزخدمت قبل از خطبه‌های نماز جمعه ایلام + تصاویرایلام| تشکیل میز خدمت در مصلای نماز جمعه ایلام+تصاویرایلام| تشکیل میز خدمت در مصلای نماز جمعه ایلام+تصاویر

امام جمعه ایلام به روز ارتش اشاره و ضمن تبریک روز دلاورمردان ارتشی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرافراز‌ترین ارتش جهان علاوه بر توان و اراده نظامی و قدرت برتری یکی از نادرترین ارتش‌ها در معنویت است و افتخار این ارتش آن است که فرمانده آن از آن مقام معظم رهبری است.

وی افتخارات ارتش در دوران دفاع مقدس و همچنین در صحنه‌های مختلف کشور را نشانه‌ای از محبوبیت این نهاد نظامی در بین مردم ایران دانست و یاد آور شد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور افتخار جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

امام جمعه ایلام مبحث بعدی سخنان خود را به سالروز تاسیس وزارت اطلاعات اختصاص و افزود: تاسیس وزارت اطلاعات تدبیری بود که امروز امنیت و آسایش کشور نشانه تلاش شبانه روزی این گمنامان، نامدار در ایران اسلامی است.

وی نقش سربازان گمنام امام زمان را در برقراری امنیت کشور بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات امروز علاوه بر برقراری امنیت رسالت مبارزه با فساد و قاچاق و سایر ماموریت‌ها را دارد و در این راستا موفق عمل کرده است که موفقیت و سربلندی سربازان گمنام امام زمان را از خداوند خواهان بوده و آرزوی توان انجام ماموریت‌های محوله را برایشان داریم.

خطیب جمعه ایلام، حضور مظاهر غرب در استان را متذکر شد و افزود: برخی پوشش‌ها، شایسته جوانان استان نیست و مسئولان، مسئولانه به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

امام جمعه ایلام، توجه مسئولان به سیل زدگان، ارزیابی و پرداخت به موقع خسارات وارد، دقت در احقاق حق خسارت دیدگان، نطارت و کنترل بر بازار و دقت در برخورد با مراجعان به ادارات و تسریح در انجام امورات را یادآور و گفت: تا می‌توانید تلاش برای خدمتگزاری مردم را در اولویت قرار دهید.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد

کارشناس مسائل غرب آسیا به بررسی سفر اسماعیل هنیه به تهران دقیقاً یک روز پس از تصویب آتش بس فوری در غزه پرداخت و گفت: قرار است به زودی حماس شرایط برقراری آتش بس را اعلام کند و قبل از اعلام رسانه‌ای این شرایط با مقامات جمهوری اسلامی ایران در خصوص این آتش بس مذاکره کرد تا نقطه نظرات آنها را لحاظ کند.

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدار روز گذشته اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: سفر اسماعیل هنیه به تهران دقیقاً یک روز پس از تصویب آتش بس فوری در غزه بین حماس و رژیم صهیونیستی توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام شد که این قطعنامه با رأی ممتنع آمریکا مواجه شده بود؛ این سفر برای رایزنی پیرامون آینده غزه، شرایط آتش بس و تبادل اسرا و سایر مسائل محتمل پس از آتش بس صورت گرفت.

وی با توجه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌هایی که ایران برای تصویب این قطعنامه به کار بسته است، تصریح کرد: قطعاً حماس و جهاد اسلامی به خوبی از جایگاه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مسئله فلسطین آگاهند؛ به همین منظور هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین قرار است به زودی شرایط حماس را برای برقراری آتش بس اعلام کند و قبل از اعلام رسانه‌ای این شرایط با مقامات جمهوری اسلامی ایران در خصوص این آتش بس مذاکره کرد تا نقطه نظرات آنها را لحاظ کند و به همین دلیل سفر هنیه به تهران سفری بسیار مهم قلمداد می‌شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: البته مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که آتش بس را نخواهند پذیرفت چون رژیم صهیونیستی قرار است در آینده غزه را به صورت مشترک با تشکیلات خودگردان اداره کند که طبیعتاً این امر با مخالفت جهاد و مقاومت اسلامی فلسطین مواجه خواهد شد.

وی ابراز کرد: به نظر می‌رسد این آتش بس پایدار نخواهد بود؛ با این حال جامعه جهانی به شدت به دنبال این هستند که رژیم صهیونیستی را به پذیرش آتش بس وادار کنند چرا که غرب هزینه‌های زیادی بابت ماجراجویی‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت کرده است.

هانی زاده با بیان اینکه جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بسیار بدی داد، چرا که این قطعنامه بسیار دیرهنگام تصویب شد، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را برای کمک به رژیم صهیونیستی برای به دست آوردن پیروزی به عمل آوردند اما این رژیم در طول ۱۷۲ روز گذشته برای اشغال کامل غزه و رفح ناکام ماند و این نشان می‌دهد روحیه اراده و مجاهدت نزد ملت فلسطین بسیار بالا است.

کد خبر 739624

دیگر خبرها

  • حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • ضرورت تبیین خدمات فراجا در جامعه
  • فراجا در تراز انقلاب اسلامی، پاسخگو و مردمی