Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فیلتی کامیونی تیونینگ‌شده در استرالیا است که ۹۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و در‌عین‌حال، برای تردد در خیابان نیز هیچ مشکلی ندارد.

به‌گفته‌ی سازنده، برای ساخت این کامیون ۷ سال زمان صرف شده است. وی این کامیون را در گاراژ منزل خود و در فرایندی آرام و طولانی‌مدت بازسازی و تیونینگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است درنهایت کامیون فیلتی خودرویی کاملا قانونی است و هیچ منعی برای ترددش در خیابان نیز وجود ندارد.

کامیون فیلتی تمامی مشخصه‌های کامیون کلاسیک را دارد. برای مثال، می‌توان به جلوپنجره‌ی عمودی بزرگ آن اشاره کرد. همچنین باتوجه‌به ارتفاع پایین سیستم تعلیق آن، کمی سپر را بالاتر نصب کرده‌اند تا با سرعت‌گیرها برخورد نکند. داخل کابین نیز مانند کامیون‌های کلاسیک آمریکایی استفاده گسترده‌ای از فلزات را شاهد هستیم.

 

قلب فیلتی را موتور دیزلی ساخت کامینز با حجم ۲۸ لیتر تشکیل می‌دهد که به ۴ توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند ۹۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. با اینکه افراد زیادی برای خرید فیلتی ابراز آمادگی کرده‌اند، مالک آن اعلام کرده این کامیون یکی از اعضای خانواده‌اش است و قصد ندارد آن را بفروشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: فیلم لحظه برخورد وحشتناک قطار به کامیون

انتهای پیام/

کامیون جالب در استرالیا + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 41 محمد سعید یاز، نماینده مجلس ترکیه (نماینده دیاربکر) در جلسه علنی مجلس ترکیه نطق فوق العاده‌ای درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسول گری ایران در دمشق انجام داد. این نطق را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • قدرتمندترین کامیون نفتی جهان (+ عکس)
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او
  • سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم+ویدیو