Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:49:41 GMT

نساجی قاتل مدعیان قهرمانی کنار دریای خزر!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۷۸۱

نساجی قاتل مدعیان قهرمانی کنار دریای خزر!

پدیده مشهد پنجمین مدعی قربانی در قائمشهر بود که نتوانست بردی برابر نساجی به دست آورد‌.

به گزارش ورزش سه دقایقی پیش  شاگردان مجید جلالی موفق شدند با یک گل پدیده را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شکست دهند و برد شیرین را در انتهای لیگ برتر به دست آوردند.


حالا  باید نساجی را گربه سیاه واقعی مدعیان لیگ برتر بدانیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که هیچ کدام از پنج مدعی فعلی نتوانستند بردی را در خانه این تیم سختکوش به دست آورند.  سرخ‌های مازنی برای اولین بار استقلال تهران را در خانه با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کردند. سپس تراکتور را با نتیجه تساوی یک - یک به خانه فرستادند.


بعد از آن نوبت به پرسپولیس رسید تا با نتیجه مشابه با تراکتورسازی مازندران را ترک کرده و حسرت سه امتیاز را به دل داشته باشد.  درست چند هفته بعد هم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل از زمین خارج شد تا پدیده آخرین مدعی باشد که برای برد پا به قائمشهر می گذارد.


اما شاگردان گل محمدی به مانند باقی مدعیان اسیر جو  ورزشگاه شده و با یک گل بازنده از زمین خارج شدند تا از این حیث یک گام نسبت به دیگر رقبای خود عقب تر باشند. حالا نساجی با ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته و امیدوار به درخشش در لیگ نوزدهم است.

بازی نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری دوستانه در روز شنبه آلمان موفق شد با نتیجه ۲-۰ فرانسه را شکست دهد. این زنگ خطری بود برای دیدیه دشان که به دنبال راه‌حلی برای تیمش باشد اما فیلیپ لام معتقد است که فرانسه در یورو ۲۰۲۴ دچار مشکل نخواهد شد.

ستاره سابق فوتبال آلمان در مصاحبه جدیدی مدعی شد که علیرغم پیروزی روز شنبه و با اینکه مسابقات یورو در آلمان برگزار خواهد شد اما این فرانسه است که مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

لام در این مورد گفت:«فرانسه مدعی اصلی است. خیلی ساده می‌شود فهمید. به این دلیل که آنها می‌توانم بگویم ۴۰ بازیکن بسیار بااستعداد دارند. آنها تیم بسیار متعادلی در اختیار دارند و می‌توانند به راحتی با چند تعویض تغییراتی بزرگ در بازی ایجاد کنند‌. بازیکنانی را روی نیمکت دارند که می‌توانند در هر تیمی بازیکن فیکس باشند. در زمین هم تیم بسیار کاملی دارند و می‌توانم با خیال راحت بگویم آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند.

البته تیم‌های دیگری مانند انگلیس، آلمان، اسپانیا و بقیه تیم‌های بزرگ هم شانس خوبی برای قهرمانی دارند و علاوه‌بر این‌ها دوست دارم مانند ایسلند در سال ۲۰۱۶ یک تیم شگفتی‌ساز و جذاب در جام ببینم.

من آن جام را دوست داشتم چون هم تیم‌های جذابی مانند ایسلند و فرانسه را دیدیم و هم در پایان پرتغال به شکل سورپرایزکننده‌ای قهرمانی را به دست آورد.»

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد
  • اعلام انزجار نمازگزاران قائمشهر از رژیم ستمگر صهیونیستی + فیلم
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است