Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:39:00 GMT

تیم شهرداری تهران برای پاکسازی آق قلا و گمیشان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۷۷۹۳

تیم شهرداری تهران برای پاکسازی آق قلا و گمیشان اعزام شد

تهران- ایرنا- نماینده شهرداری تهران در استان گلستان از استقرار 100 نیروی جدید خدمات شهری به همراه تجهیزات فنی برای پاکسازی نهایی شهرهای آق‌قلا و گمیشان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مهدی هوشیار با اشاره به درخواست استاندار گلستان از شهرداری تهران به منظور ادامه حضور در این استان برای پاکسازی نهایی دو شهر آق‌قلا و گمیشان اظهارداشت: روز گذشته کاروان جدید خدمات شهری شهرداری تهران به همراه 100 نیروی خدمات شهری، 8 دستگاه خاور، 2 دستگاه بابکت، 3 دستگاه واترجت و سایر دستگاه‌های مورد نیاز در دو شهر سیل زده مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این نیروها قرار است نسبت به جمع آوری گل و لای باقی مانده در شهر و نظافت و شست وشوی نهایی اقدام کنند.
نماینده شهرداری تهران در استان گلستان با اشاره به مدت حضور نیروها در این استان گفت: نیروهای خدمات شهرداری تهران تا زمان پاکسازی نهایی که حدود ۱۰ تا ۱۵ روز زمان می‌برد به خدمت رسانی در دو شهر آق‌قلا و گمیشان مشغول هستند.
وی بیان کرد: در صورتی که حوادث غیرقابل پیش بینی همانند بارندگی های شدید اتفاق نیفتد، پاکسازی کامل انجام می شود؛ اگرچه امروز بارندگی شدید در آق قلا کمی وضعیت را نامناسب کرد.
تهرام/9353/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98 ارسال كمك شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان اسکندری جنوبی با حضور قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ و جمعی از مسؤولان شهری برگزار شد.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه به ۶۱ شهید سازمان آتش‌نشانی درود می‌فرستم، اظهار کرد: امیدوارم این آمار افزایش پیدا نکند.

وی افزود: ما در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین ایستگاه آتش‌نشانی را داریم. به دلیل ناهنجاری‌ها مجبوریم ایستگاه اضافه کنیم. اگر همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها و مردم به وظایف خود عمل کنند احتیاج به این تعداد ایستگاه و اضافه شدن ایستگاه نخواهیم نداشت.

محمدی با اشاره به اینکه در ۲۸ اسفندماه، در میدان ولیعصر ساختمانی دچار حریق شد و همکاران من با سرعت عمل افراد را نجات دادند، ادامه داد: اگر همکاران من دیر می‌رسیدند چه بلایی بر سر دو فرزند ۶ ماهه می‌آمد. در سازمان آتش‌نشانی ثانیه‌ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ۹۹ درصد خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم رایگان است. با افتتاح این ایستگاه زمان رسیدن آتش‌نشانان کاهش پیدا خواهد کرد. در منطقه ۱۱ نردبانی نداشتیم که با افتتاح این ایستگاه نردبان، اضافه خواهد شد. بالای ۳۰ نوع خدمات توسط سازمان آتش‌نشانی به شهروندان ارائه می‌شود.

بیشترین ساختمان‌های ناایمن را در منطقه ۱۱ داریم

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران هم در این مراسم اظهار کرد: از اهداف مهم مدیریت شهری برنامه ریزی برای ارتقای ایمنی شهر است. امیدوارم سال ۱۴۰۳ ایمن و آمار حوادث کاهش پیدا کند. بیشترین ساختمان‌های ناایمن را در منطقه ۱۱ داریم و شرایط ایجاب می‌کند ایمنی ساختمان‌های عمومی و تجمیعی بیشتر شود. ساختمان‌هایی که در طول سال دو دهه گذشته در حاشیه اتوبان نواب ساخته شده‌اند، به دلیل نداشتن پایان کار آتش نشانی نتوانستند سند دریافت کنند و برای حل این مشکل و ارتقای سطح ایمنی منطقه به این نتیجه رسیدیم که یک ایستگاه آتش نشانی مدرن در منطقه احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین ایستگاه آتش‌نشانی خیابان اسکندری جنوبی به مساحت ۸۰۰ مترمربع صورت جلسه و همچنین تحویل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شد. احداث این ایستگاه آتش نشانی باعث ارتقای سطح ایمنی خواهد شد.

کد خبر 6078693 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری قم
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب