Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی سایپا اعلام کرد کنار گذاشتن علیاری از این تیم با تصمیم مدیران باشگاه بوده است.

به گزارش ایلنا،‌ نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل و رقابت فشرده تیم‌های بالای جدول باعث شده حساسیت این هفته‌ها و بازی‌ها زیاد شود و عملکرد تیم‌ها زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

هفته گذشته در دو دیدار شاهد جنجال‌هایی بودیم که محتوای آن تقریباً مشابه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فروزان در دیدار با سپیدرود نتوانست عملکرد همیشگی را ارائه دهد و نوار 7 کلین شیت پیاپی او در شکست 3 بر یک در رشت قطع شد و رضا علیاری هم که از بهترین مدافعان لیگ در هفته‌های گذشته بوده عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس نداشت و از مقصران اصلی شکست 3-2 تیمش در این بازی قلمداد شد.

بعد از این دو بازی بود که فضای مجازی علیه این دو بازیکن به شدت ملتهب شد و حتی اتهاماتی با فروزان و علیاری وارد کردند که با ناراحتی شدید آنها مواجه شده و حتی باعث شد از لحاظ روحی شرایط بدی را سپری کنند.

محسن فروزان ساعتی بعد از بازی از سوی مالک باشگاه کنار گذاشته شد و دیگر در تمرینات حضور پیدا نکرد و از همان زمان مشخص بود که در هفته بیست و ششم گلر دیگری از دروازه تراکتورسازی حفاظت می‌کند ولی باشگاه سایپا اگرچه با بازیکن خود به مشکل خورده بود ولی آن را رسانه‌ای نکرد و با اعلام فهرست دیدار با سپاهان مشخص شد او جایی در این تیم در هفته بیست و ششم مقابل سپاهان ندارد.

علی دایی در نشست خبری پس از بازی گفت که نبود علیاری در فهرست این بازی علیرغم میل باطنی خود او و با تصمیم مدیران باشگاه رقم خورده است و مشابه این اتفاق در تراکتورسازی هم افتاده بود چرا که محمدرضا زنوزی بدون اطلاع مدیران و کادرفنی باشگاه اقدام به اخراج فروزان کرده بود.

با وجود اینکه دایی اعلام کرده میان علیاری و یکی از مسئولان باشگاه درگیری رخ داده و مدافع تیمش به این دلیل کنار گذاشته شده است ولی شنیده می‌شود مشکلی که برای علیاری پیش آمده شبیه مشکل فروزان است و چه بسا علت درگیری به وجود آمده هم همین موضوع و زدن انگ کم‌کاری به بازیکن سایپا باشد.

علیاری مهره‌ای کلیدی برای سایپا است و دایی هم در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد که جانشین مناسبی برای این بازیکن ندارد. غیبت علیاری در ترکیب سایپا مقابل سپاهان محسوس بود و قدرت خط دفاعی سایپا به مراتب پایین آمده بود و یکی از دلایل دریافت 5 گل در بازی با سپاهان را می‌توان این موضوع دانست.

باید دید در ادامه رقابت‌ها کار علیاری و سایپا به کجا خواهد انجامید.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد

مدافع راست ملی‌پوش سپاهان دیدار با پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، مدافع راست ملی‌پوش سپاهان امروز (یکشنبه) در دیدار هفته بیست و چهارم تیمش مقابل ملوان در دقیقه 5+45 از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و چهار کارته شد.

با چهار کارته شدن رامین رضاییان، ستاره سپاهان دیدار هفته بیست و پنجم مقابل پرسپولیس را از دست داد.

پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

tags # پرسپولیس ، سپاهان ، رامین رضائیان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد