Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل گفت: برگزاری جشن و برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی باید به شکلی باشد که از مسیر رضایت خداوند و حضرت مهدی(عج) خارج نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام «محمدرضا نجفی» در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر ابوزیدآباد با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج)، حضرت مهدی(عج) را امید مسلمانان و مستضعفان حکومت عدل  گستر مهدوی دانست و با توجه به معنای انتظار فرج اظهار داشت: انتظار، عمل در طاعت و عبادت خداوند متعال و دوری جستن از معصیت و حرکت و آمادگی برای ایجاد عدل و داد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات افزود: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای فرهنگ تاریخی انتظار، زمینه ساز انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) است بنابراین باید خود را برای سربازی آن حضرت با عمل صالح، ایمان بازدارنده و تقوا آماده کنیم.

 

حجت الاسلام نجفی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره و توصیه به انجام اعمال و احیای نیمه شعبان، آن را پس از شب قدر افضل ترین شب ها دانست و در این باره گفت: برگزاری جشن و برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی باید به شکلی باشد که از مسیر رضایت خداوند و حضرت مهدی(عج) خارج نشود.

 

خطیب جمعه این هفته ابوزیدآباد و بخش کویرات با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور در سایه امنیت را جزء وظایف وزارت اطلاعات دانست و تصریح کرد:سرباز گمنام امام زمان به خاطر اخلاص عمل و گمنامی آن است و امروز که جنگ واقعی جنگ اطلاعاتی است عمل سرباز گمنام امام زمان همانند روزه نزدیک به اخلاص است.  حفظ اسرار انقلاب اسلامی به دست افراد مومن و در خط مقدم بودن علیه دشمنان، کفار و تروریست ها از وظایف دیگر وزارت اطلاعات است.

 

حجت الاسلام نجفی به پنجم اردیبهشت و آغاز هفته کار و کارگر اشاره کرد و افزود:جامعه ای پرنشاط و پویا بخاطر کارگران زحمتکش است که تلاش و کوشش می کنند تا لقمه ای حلال را به خانواده های خود برسانند و لحظات کار، لحظات عبادت است.

 

امام جمعه موقت ابوزیدآباد، توجه به مشاغل خانگی را در جامعه امری ضروری دانست و افزود:مسئولین تسهیلاتی را فراهم کنند تا مشاغل خانگی به ویژه برای زنان رونق بگیرد تا موجب کمک های اقتصادی آنها باشد چرا که بیکاری ممکن است حتی سبب مفسده شود.

 

حجت الاسلام نجفی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان پیشنهاداتی جهت راه های تامین مالی دولت جهت کمک به سیل زدگان اذعان داشت: ضرورت کاهش هزینه های جاری دولت، اختصاص اعتبارات مربوط به دریاچه ارومیه، تالاب ها و ریزگردها به سیل زدگان که بخاطر بارش رحمت الهی احتیاج به آن نیست و توجه به ظرفیت های گسترده کمک های مردمی، گروه های جهادی و سپاه و ارتش می تواند در کمک به سیل زدگان موثر باشد.

 

امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات در بخش پایانی خطبه ها به بیان اوضاع سیاسی سودان پرداخت و گفت: حکومت عمرالبشیر در سودان در همان اوایل جنگ یمن با دلارهای نفتی و امتیازهای وسوسه کننده سعوی اداره می شد.عمرالبشیر یکی از مهره های اصلی جنایت و کشتار مردم مظلوم یمن است.

 

حجت الاسلام محمدرضا نجفی افزود: عربستان و امارات قصد دارند با به قدرت رساندن فرماندهان نظامی تجربه مصر را تکرار کنند و در حقیقت به دنبال مصادره اقدامات مردم در سودان هستند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بیانیه گام دوم انقلاب رژه روز ارتش خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روز ارتش خبرگزاری ابوزیدآباد آران و بیدگل ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل حجت الاسلام نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی جمعه‌های خشم در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، فردا جمعه دهم فروردین پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان افزود: در شیراز هم این مراسم از شبستان امام خمینی حرم مطهر امین ولایت به سمت بست شهید آیت الله دستغیب و در ابتدای بلوار ۹ دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در ۵ استان کشور، از مردم دعوت کرد در راهپیمایی فردا شرکت کنند.
وی همچنین با اشاره به مراسم یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مراسم هم فردا جمعه ۱۰ فروردین از ساعت ۱۱ و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم احمد همتی بوشهری، استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است