Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 امروز در تبریز میزبان پیکان بود و در پایان این دیدار با وجود موقعیت‌های زیادی که روی دروازه خلق کرد نتوانست به نتجیه دلخوا برسد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تک گل این دیدار را عیسی آل‌کثیر در دقیقه 51 روی اشتباه فاحش محمدرضا اخباری به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخباری اولین باری بود که در لیگ هجدهم به میدان می‌رفت و با اشتباه خودش موجب شکست تراکتورسازی شد.

تراکتورسازان با این شکست از صد جدول فاصله گرفتند و شانسشان برای قهرمانی خیلی کم شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار امشب بازی‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در مولینکس استادیوم مهمان ولورهمپتون است. آنها چهارشنبه گذشته در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بایرن مونیخ شدند و حالا تنها شانس آنها برای کسب جام، لیگ برتر است.

هفته گذشته لیگ برتر کاملا به ضرر توپچی‌ها بود. شکست ۲-۰ برابر استون ویلا باعث شد که آنها نتوانند صدر جدول را از منچستر سیتی پس بگیرند و بدین ترتیب با دو امتیاز کمتر در رتبه دوم لیگ قرار گرفتند.

این یعنی شش دیدار بسیار سرنوشت‌ساز تا پایان فصل. آنها باید همه بازی‌هایشان را برنده از زمین خارج شوند و امیدوار باشند که سیتیزن‌ها امتیاز از دست دهند.

با این حال علاوه‌بر این شش بازی موانعی بر سر راه توپچی‌ها قرار دارد. مانعی بزرگ به نام مصدومیت بارها در این فصل آنها را آزار داده است. جدیدترین مورد که به دلیل آسیب‌دیدگی بازی امشب برابر ولورهمپتون را از دست داده، تومیاسو، ستاره ژاپنی خط دفاع است.

او که در بازی مقابل بایرن مونیخ ۸۶ دقیقه در زمین حاضر بود، گفته می‌شود به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی پس از دیدار چهارشنبه‌شب، یک جلسه تمرین را از دست داده و کادر فنی آرسنال تصمیم گرفته به دلیل احتیاط برای عدم تشدید مصدومیت او را از لیست دیدار امشب خط بزند.

دیگر خبرها

  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!