Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:58:23 GMT

شهرداری گرگان حریف نفت در فینال لیگ بسکتبال شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۰۶۲

شهرداری گرگان حریف نفت در فینال لیگ بسکتبال شد

تیم شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی از مجموع چهار دیدار با شیمیدر تهران در مرحله نیم نهایی لیگ بسکتبال حریف نفت در فینال این مسابقات شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، دیدار چهارم تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال امروز جمعه در سالن امام خمینی گرگان برگار شد و طی آن بازیکنان تیم میزبان با نتیجه ۷۴ بر ۶۰ مقابل حریف مدعی خود به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرگانی‌ها در حالی برنده دیدار امروز شدند که روز گذشته نیز مقابل شیمیدر و در حضور تماشاگران خود به برتری دست یافته بودند.

 

دیدارهای اول و دوم لیگ بسکتبال شنبه و یکشنبه گذشته برگزار شد که طی آن تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر هر یک صاحب یک برد و باخت شده بودند.

 

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت سه از پنج برگزار می‌شود به این ترتیب شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی از مجموعه چهار دیدار برابر شیمیدر راهی فینال این مسابقات شد.

 

با صعود گرگانی‌ها به فینال و حذف شیمیدر مدعی شگفتی لیگ بسکتبال کامل شد چرا که پیش از این دیدار تیم نفت با غلبه بر پتروشیمی در مجموع چهار دیدار برگزار شده، راهی فینال شده بود.

 

فینال لیگ بسکتبال به صورت سه از پنج برگزار می‌شود.

  لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد