Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@05:01:36 GMT

شکست خانگی تراکتورسازی برابر پیکان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۰۹۹

شکست خانگی تراکتورسازی برابر پیکان

تیم فوتبال تراکتورسازی با یک گل از پیکان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست‌و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پیکان بود که شاگردان جرج لیکنز با تک گل عیسی آل‌کثیر مغلوب شاگردان فرکی شدند و ضمن از دست دادن رتبه دوم، نتوانند به پرسپولیس صدرنشین و قهرمانی نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت بازیکن پیکان در دقیقه ۵۳ از میانه‌های زمین تراکتورسازی روانه دروازه اخباری شد که این دروازه‌بان در نخستین بازی خود با پیراهن تراکتورسازی در لیگ هجدهم اشتباه بزرگی را انجام داد و با دفع ناقص، دروازه خالی را مقابل آل‌کثیر قرار داد تا این مهاجم تک گل ۳ امتیازی این دیدار را به ثمر برساند.

در ادامه این بازی تیم تراکتورسازی یکپارچه روی دروازه پیکان حمله کرد ولی دفاع چند لایه پیکان و درخشش شیخ ویسی مانع از گل زدن تیم تراکتورسازی شد تا پیکان در عین شگفتی، هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

در جدول رده‌بندی تراکتورسازی با ۴۹ امتیاز در رده سوم باقی ماند و پیکان نیز با یک رتبه صعود و ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تراکتورسازی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی تیم ملوان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا پس از ۱۰ سال موفق به شکست دادن ملوان شود.

با اینکه پیام نیازمند آماده حضور در درون دروازه برای این دیدار بود اما «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان باز به نیما میرزازاد اعتماد کرد و این دروازه‌بان ۲۷ ساله توانست پنجمین بازی متوالی خود را برای سپاهان انجام دهد اما با گلی که در نیمه اول دریافت کرد نتوانست کلین شیت کند.

میرزازاد در این فصل در مجموع در ۹ بازی برای سپاهان به میدان رفته که توانسته ۴ بار دروازه خود را بسته نگه دارد که اوج درخشش او به دیدار با تراکتور بر می‌گردد که توانست بسیاری از موقعیت‌های بازیکنان تراکتور را مهار کند. پیام نیازمند در ۱۷ بازی این فصل در درون دروازه سپاهان قرار گرفته و تنها ۵ بار کلین شیت داشته و آمار ضعیف‌تری نسبت به میرزازاد از خود به ثبت رسانده است.

تنها ۶ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فرصت زمان باقی است و دیدار بعدی سپاهان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید دید مورایس از نیازمند در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد یا بار دیگر هواداران سپاهان شاهد حضور نیما میرزازاد خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا