Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@23:59:00 GMT

آمریکا رو به افول است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۱۰۲

آمریکا رو به افول است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تبریک ایام مبارک نیمه شعبان و بیان اینکه نیمه شعبان عید مستضعفان عالم است، گفت: مستضعفین بر زمین حاکم خواهند شد و این اراده خداوند متعال است.

وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل کوچکی از حکومت مستضعفان است تا زمین آماده حکومت نهایی مستضعفان عالم شود، اظهار داشت: نیمه شعبان حتی قبل از تولد امام عصر (عج) تقدس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه همدان با بیان اینکه توجه ویژه مردم دارالمومنین ودارالمجاهدین همدان در برگزاری جشن‌های باشکوه این ایام ضروری است، اضافه کرد: امیدواریم در استان همدان به برگزاری جشن توجه ویژه شود و نمود اجتماعی یابد کمااینکه نباید از آن سو استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان در ادامه به روز ارتش اشاره کرد و با بیان اینکه ارتش روحیه خدمت گذاری و مردمی بودن خود را در گرفتاری‌های سیل اخیر دوباره ثابت کرد و نشان داد این نیروی مخلص برای نجات جان مردم در هر شرایطی آماده جانفشانی است، گفت: این اتفاق رضایتمندی مقام معظم رهبری را به دنبال داشت.

وی همچنین خواستار استمرار کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور شد و افزود: بودجه و توان دولت برای آبادی و ساختن شهر و روستا‌های آسیب دیده محدود است و نباید کمک‌های مردمی قطع شود.

وی در ادامه تروریستی خواندن سپاه توسط رئیس جمهور آمریکا را برخلاف قوانین بین‌المللی و عقل دانست و گفت: البته آمریکا راه به جایی نمی‌برد، ضمن اینکه خوشبختانه وحدت خوبی بین نیرو‌های مسلح کشور ما برقرار است.

شعبانی با بیان اینکه تروریستی خواندن نیروی نظامی رسمی یک کشور از زمان تأسیس سازمان ملل متحد تاکنون بی‌سابقه بوده است، گفت: آمریکا رو به افول است و این رویداد نشان داد در کنار رئیس جمهور آمریکا مشاوران عاقلی قرار ندارند و جهان با فرعونی نادان روبروست.

امام جمعه همدان همچنین با گرامیداشت هفته جوان و لزوم توجه به جوانان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب این بیانیه را زمینه ساز حضور امام زمان (عج) دانست و گفت: جوانان در این راستا نقش ویژه‌ای دارند و لازمه این کار تربیت شدن این قشر در مکتب اسلام است.

شعبانی با تأکید بر اینکه تربیت شدن در مکتب معصوم جوان را آماده می‌کند، گفت: در کنار تربیت و رشد دینی باید نیاز‌های جوانان مرتفع شود که اشتغال بزرگترین نیازمندی این قشر است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور

نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های سیاسی عبادی امروز نماز جمعه اراک به خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

او با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیرو‌های آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

در ادامه نیز ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ استان را برشمرد و مسئولان را این گونه مورد خطاب قرار داد: یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و باید به درستی از آن استفاده شود، منابع آبی است و برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود تا هدر رفتن آب به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • نماز جمعه همدان به وقت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه در پیشوا در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق + فیلم
  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمایت نمازگزاران جمعه قم از عملیات «وعده صادق»
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان