Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:16:13 GMT

تحریف سخنان وزیر نفت درباره آبگیری هورالعظیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۱۴۵

تحریف سخنان وزیر نفت درباره آبگیری هورالعظیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از  شانا ،«بیژن زنگنه» وزیر نفت در سفر هفته گذشته خود به استان خوزستان برای بررسی شرایط مناطق سیل‌زده، صبح روز جمعه (۲۳ فروردین‌ماه) در حاشیه بازدید از کریدور نفتی اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، جلوگیری صنعت نفت از ورود آب به هورالعظیم برای حفظ تاسیسات نفتی را شایعه و دروغی بزرگ توسط دشمنان ملت ایران خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این‌حال همچنان شاهد اصرار بر شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب در این باره هستیم تا جایی که برخی برای تاکید بر دروغ بزرگ جلوگیری نفت از آبگیری هورالعظیم، سخنان وزیر نفت در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما را تقطیع و تحریف می‌کنند.

اخبار، مصاحبه‌ها، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در رسانه‌های مختلف کشور همگی حکایت از این دارد که آب به سوی هورالعظیم هدایت شده است تا جایی که بسیاری از تاسیسات صنعت نفت در محاصره آب قرار گرفته‌اند و برخی از چاه‌های نفتی منطقه غرب کارون نیز بسته شده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نفت وزارت نفت تحریف هورالعظیم بیژن زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در اثر سیلاب‌های اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی نیک طبع، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر، اظهار داشت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و حتی سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

او با بیان اینکه تالاب جازموریان یک تالاب کم‌عمق و کاملاً فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه تنها باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند. 

نیک طبع همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم جهت رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است وشرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌نماید.

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟