Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک ضمن تبریک ایام شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) گفت: سیل اخیر یک امتحان الهی و فرصتی برای خدمتگزاری به مردم سیل زده است.

وی مقام امامت را یک مقام عنداللهی دانست و افزود: باید یک شایستگی ذاتی و اکتسابی در این امر باشد، هرکسی نمی تواند ادعا کند که پیامبر خداست و رسالت الهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: امروز هم مدعیان دروغین کم نیستند، راه شناخت آنها راستگویی و ادله آنهاست.

امام جمعه اراک با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) که می فرمایند حلقه وصل ما و اهل بیت(ع) تنها در دو کلمه تقوا و اطاعت خلاصه شده است، بیان کرد: هرکس تقوا و اطاعت پذیر از ولی باشد، همه چیز دارد و رسیدن به این دو کلمه نیاز به مجاهدت زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه روز ولادت حضرت مهدی(عج)، روز بیداری مستضعفین عالم است، عنوان کرد: لازمه قدم برداشتن برای ظهور منجی پیروی از دستورات الهی است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در طول چهل سال انقلاب اسلامی فداکاری های زیادی کرده اند، تأکید داشت: سربازان گمنام، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، باید نسبت به توطئه های دشمنان در فضای مجازی هوشیارتر باشند و به عنوان بازوان نظام و رهبری باید همه افکار را رصد کنند.

آیت الله دری نجف آبادی قانون اساسی جمهوری اسلامی را بهترین سند برای رسوایی دشمنان انقلاب دانست و افزود: آمریکائی ها با چه اجازه ای سپاه پاسداران را که نیروی رسمی و قانونی کشور است، به عنوان تروریست معرفی می کنند؛ این اقدام زیر سوال بردن قانون اساسی یک کشور است و امروز سپاه و ارتش در خدمتگزاری برای مردم و انقلاب الگویی برتر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقدامات سپاه روح الله در مناطق سیل زده خوزستان گفت: به لطف خدا، کمک های مردم و مجاهدت های پاسداران سپاه روح الله، اقدامات قابل توجهی در این مناطق انجام شده و در حقیقت خدمت به سیل زدگان وظیفه عمومی همه ما است.

وی دهه مساجد را دهه کرامت و گرامیداشت مساجد خواند و افزود: ما هرچه داریم از مساجد است، همه مساجد باید پایگاه هایی برای حضرت محمد بن عبدالله(ص) و عزت و شرف باشد. آبادی مساجد وظیفه ما است و اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب خدمت کنیم باید مساجد را آباد سازیم چرا که بسیجیان و سپاهیان سلحشور در مساجد رشد و تعالی پیدا کردند.

امام جمعه اراک با با اشاره به بهره بردن از ماه مبارک رمضان گفت: مساجد را باید برای ضیافت الله آماده کنیم تا زمینه بهره مندی از ماه قرآن برای همگان فراهم شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قاریان و حافظان قرآن کریم تصریح کرد: در این ملاقات رهبر انقلاب فرمودند که دو نگاه به قرآن کریم وجود دارد، یکی نگاه انقلاب اسلامی، امام راحل(ع)، مدافعان حرم و نگاهی ضد ظلم و ضد استکباری است و نگاه دیگر نگاه آل سعود و مزدوران آمریکا در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه انقلاب اسلامی به قرآن نگاه عاشقان و منتظران مهدی آل محمد(عج) که می خواهیم به قرآن عمل کنیم و نگاه ما به قرآن مانند تروریست های آمریکائی و اسرائیلی و آل سعودی نیست، بلکه ما تسلیم متجاوزان نخواهیم شد.

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش بود که مهدی فضائلی عضو دفتر رهبری از تذکر به برخی مسئولان در مساله حجاب و بعد از حواشی پیش آمده بر سر برخوردهای گشت ارشاد، خبر داد. توئیتی که با هجمه ها و حملات زیاد به این عضو دفتر رهبری همراه شد و حامیان گشت ارشاد و لایحه عفاف و حجاب همزمان او را در فضای رسانه ای و مجازی زیر بار سنگین حملات خود بردند.

روز گذشته اما سردار جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه این تذکر را تایید کرد و گفت؛« یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.»

وی بیان کرد: «این تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.»

سرلشکر جعفری عنوان کرد: «آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.»

اما در میان آنها که فضائلی را زیر بار نقد برده بودند، حسین شریعتمداری نیز حضور داشت. او در یادداشتی نوشته بود؛« این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!برادر فضائلی عزیز! بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.»

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899323

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده